11 причин, чому ваш сайт не просувається
У вас стильний і яскравий сайт, але чомусь він не входить до конкурентоспроможних і не привертає велику увагу у потенційних клієнтів. В чому причина? Багато власників сайтів стикаються з проблемою їх недостатньої рентабельності, не можуть знайти цьому вагомі причини. На перший погляд, сайт візуально красивий, на ньому присутня вся необхідна інформація і створений він, як їм здається, справжніми професіоналами, але все ж портал не просувається вперед, кількість відвідувачів не зростає і, отже, покупці “не клюють” на запропонований товар або послугу.
Ось найголовніші причини, які заважають будь-якому сайту активно розвиватися:
1. Непривабливий дизайн.
Щойно ми потрапляємо на який-небудь сайт, ми починаємо його візуально оцінювати. Дуже важливо, щоб сторінка в інтернеті була приємна для нашого зору, тому краще, якщо дизайн буде не надто яскравих кольорів або, навпаки, бляклий. Щоб викликати інтерес у користувачів, потрібно особливу увагу приділити якості зображень, вони повинні бути оптимальних розмірів і максимально чіткі.
Висновок: з точки зору СЕО, сайт повинен бути красивий з високоякісними зображеннями.
2. Відсутність відгуків і рекомендацій.
Грамотний покупець, перш ніж замовити на сайті товар, який сподобався, захоче ознайомитися з відгуками про товар або про сам онлайн-магазин. Природно, він не хоче “потрапити на гачок” шахраїв і просто витратити час і гроші.
Щоб сайт привернув увагу покупців і здався для них надійним і безпечним, потрібно подбати про те, щоб на ньому були позитивні відгуки та рекомендації. Це створить довіру з боку клієнта і шанси придбати у вас товар суттєво зростуть.
Висновок: наявність відгуків на сайті – відмінне рішення!
3. Неграмотний підбір кольору на сайті
Далеко не всі портали виконані в правильних колірних рішеннях. Існують такі, які моментально відлякують своєю яскравістю, колірною напористістю. На таких сайтах користувач довго не затримується. Який би грамотний і цікавий у вас не був контент, але про колірне рішення потрібно подбати в першу чергу.
Висновок: колір сайту не повинен лякати і дратувати користувачів.
4. Застарілий або непотрібний контент.
Якщо інформація на сайті застаріла і тим більше не унікальна, то це поганий показник, який явно не вплине на активний розвиток і просування порталу. Ті сайти, які застаріли, дуже швидко відлякують користувачів. Акцентуйте увагу на якість контенту, він повинен задовольняти інформаційні потреби клієнта.
Висновок: на сайті повинна бути завжди актуальна і свіжа інформація!
5. Сайт не оптимiзований
Неоптимізований сайт складно знайти в пошуковій системі. Розробити сайт, наповнити його унікальним контентом, підібрати до сайту картинки – це половина успіху! Сайт потрібно періодично просувати, краще якщо він буде входити в топ-10 і його можна зустріти на перших сторінках пошукових систем. Портал повинен відповідати технічним вимогам пошукових систем. Виберіть гарне ім’я домену, оптимізуйте заголовки сторінок і правильно підберіть ключові слова.
Висновок: Не забувайте про оптимізацію порталу і тоді він стане конкурентоспроможним.
6. Відсутність контактної інформації або її складний пошук
Напевно, вам доводилося зустрічати такі портали, в яких проблематично було відразу знайти контактну інформацію. В онлайн-торгівлі не повинно виникати подібних проблем і будь-який користувач повинен відразу бачити адресу, телефони і т.п. Менеджери завжди повинні бути на зв’язку, щоб клієнту було зручно з ними зв’язатися і швидко отримати необхідну інформацію.
Висновок: На головній сторінці сайту повинна бути контактна інформація.
7. Відсутність додатку або мобільної версії сайту
Багато з нас заходять в інтернет з мобільних пристроїв, тому будь-який сайт повинен бути адаптований під сучасні девайси і щоб людина змогла швидко зайти на нього. Пам’ятайте, якщо сайт не розрахований на мобільні девайси, то це сприяє звуженню аудиторії клієнтів.
Висновок: сайт повинен працювати на мобільний девайсах.
8. Неграмотне фокусування
Спілкування користувача з сайтом повинно бути максимально зручним і простим. Відвідавши сайт, людина шукає для себе відповіді на актуальні питання, але часто їх не знаходить. Подбайте про те, щоб вся хвилююча користувачів інформація була в наявності і була зрозумілою для нього.
Висновок: корисна інформація затримує людей на сайті.
9. Реєстрація користувачів
Багато сайтів вимагають обов’язкової реєстрації. Така умова дуже часто відлякує потенційних клієнтів і вони шукають інший сайт. Це створює великий бар’єр між покупцем і товарами вашої фірми. Реєстрація найчастіше вимагає докладні персональні дані, а це викликає сумнів у клієнтів і вони не хочуть на це витрачати час і сили.
Висновок: реєстрація відлякує людей! Не потрібно змушувати людей робити те, чого вони не бажають.
10. Автоматичне відтворення відео або музики
Погодьтеся, коли заходиш на сайт і відразу чуєш музику або доводиться дивитися відео – це відразу дратує. Час програвання музики і відео можна обмежити до мінімуму або зовсім відмовитися від їх відтворення.
Висновок: використання автоматичного програвання відштовхує, викликає агресію у клієнта і створює для нього некомфортні умови перебування на сайті.
11. Сайт довго завантажується
Коли ми знаходимо сайт і хочемо потрапити на нього, а він довго завантажується, то найчастіше відчуваємо дискомфорт. Багато користувачів не чекають повного завантаження і йдуть з сайту.
Висновок: онлайн-аудиторія нетерпляча, цінує час і вважає за краще миттєве завантаження сторінок.
Перераховані вище причини заважають будь-якому сайту розвиватися і переходити на новий рівень. Якщо над сайтом постійно працювати, дуже скоро він буде працювати на вас, а значить приносити непоганий прибуток. Подумайте про якість вашого онлайн-майданчику і досягайте максимальних результатів!