
Аналіз контекстної реклами сайту


- Щоб комплексна розкрутка сайту давала максимальний результат
- В інтересах ефективного SEO-просування веб-ресурсу
- З метою підвищити споживчу лояльність до бренду / компанії
- Для поліпшення показників конверсії, лідогенераціі
- Щоб домогтися високого товарообігу і рентабельності бізнесу
- Для правильного налаштування і коректної роботи контексту
- Заради розвитку діючої рекламної кампанії
- Щоб спланувати стратегію оптимізації і розкручування веб-сайту
- Пошук семантичних помилок в контекстній рекламі
Допомагає знайти «слабинки» в семантиці: виявити нерелевантні запити або ключові слова, які блокують потрапляння сайту в топ-10 пошукової видачі. Важливо для подальшої сео-оптимізації всього проекту.
- Перевірка якості та унікальності контенту
Дає уявлення про те, що з себе представляє інформація на сайті і в рамках контексту: корисна, унікальна, зрозуміла, цікава вона? Важливо для залучення трафіку і підвищення довіри цільової аудиторії.
- Аналіз налаштувань в рекламній кампанії
Дозволяє в короткі терміни знаходити неточності в діючих РК, наприклад при відображенні в гуглі або соцмережах, відстеження брендового PPC-трафіку. Важливо для нормального функціонування реклами відповідно до поставлених цілей.
- Аудит користувацької активності
Необхідний для розуміння, чи є активний зв'язок між контекстною рекламою і сайтом: чи з'являються заявки з контексту, чи виконуються цільові дії або споживачів щось відштовхує. Важливо для комплексного просування веб-ресурсу.
- Ми проводимо кропітку, ретельну роботу над Вашим сайтом в найкоротші терміни
- У нас висококваліфікована команда досвідчених SEO фахівців
- Ми не розоряємо гаманці своїх клієнтів, тому ціни у нас дуже лояльні
- Ви маєте право зателефонувати нам в будь-який час
- Ми готові вивести Ваш сайт на більш високий, новий рівень і гарантуємо відмінний результат
- У нас широкий комплекс послуг для найкращого результату
Хочете знизити витрати на рекламу і збільшити обсяг продажів? Ніяк не можете розібратися, чому контекст не продає і не генерує трафік на вебсайт? Розібратися з усім цим вам допоможе аудит контекстної реклами сайту.
Ваша рекламна кампанія зможе більше!
Бізнес в мережі функціонує в режимі 24/7 і регулярно піддається змінам. Саме тому перевірка контекстних публікацій, на які, на секундочку, вже витрачені гроші, – свята справа. Щоб завжди бути на крок попереду конкурентів, потрібно знати про свої проблеми заздалегідь. І веб-студія WebFox допоможе в цьому!
Ми рекомендуємо проводити аналіз контекстної реклами сайту не тільки, коли немає належних результатів від маркетингових активностей, але і без причини, а саме кожні 4-5 тижнів. Довірте нам цей важливий процес, і ми перевіримо, наскільки коректні оголошення і чи оптимізовані вони під релевантні пошукові запити, що важливо для сео-просування. Тільки таким чином ваша рекламна кампанія буде працювати на максимум.
Варто зазначити, що повний аудит сайту важливий для планування контекстної реклами. Все це в комплексі дозволить вам визначити не тільки виграшну стратегію подальшої розкрутки, становлення і оптимізації інтернет-майданчиків, а й алгоритм контекст-просування. Послугу можна замовити у нас за мінімальною вартістю!
Кому і коли потрібен аналіз контекстної реклами сайту?
Здійснювати аудит-контроль корисно як починаючим стартаперам, так і досвідченим підприємцям, які обіймають керівні посади великими фірмами і інтернет-магазинами. Особливо якщо:
- · на рекламу витрачено більше, ніж отримано з неї доходу;
- · ліди відсутні або на мінімумі;
- · товарообіг залишає бажати кращого;
- · потенційні покупці швидко йдуть з веб-сайту;
- · відбувається склікування (обов’язковий аналіз контекстної реклами сайту!);
- · високий відсоток відмови;
- · впізнаваність бренду / торгової марки падає;
- · заявок з контексту, як і цільових дій, немає.
Ситуація погіршується? Є сенс провести глобальний аналіз сайту, і не тільки по контекстній рекламі.
Що включає послуга?
- 1. Перевірка загальних налаштувань в рекламних кампаніях (пошукових, медійних, в соціальних мережах і Гуглі), пошук можливих проблем.
- 2. Вивчення семантичного ядра, розбір ключових фраз і слів.
- 3. Оцінка якості опублікованого контенту: визначення, наскільки унікальна, корисна, зрозуміла і лаконічна контекстна реклама.
- 4. Базовий аудит сайту по seo: чи ефективна опітімазація або слід додавати до контексту інші маркетингові інструменти.
- 5. Розгляд цілей і правильності їх налаштування.
- 6. Експертиза структури РК і стану воронки продажів.
Контент-аудит включає в себе і інші процеси, які для кожної конкретної рекламної кампанії регламентуються за індивідуальною програмою. При цьому ми враховуємо безліч факторів, у тому числі вік сайту, його складність і характеристики. Наприкінці перевірки видаємо звіт з рекомендаціями щодо поліпшення контекст-кампанії.
Детальний аудит сайту для розкрутки контекстної реклами
Контроль контекст-кампанії складається з двох аспектів: вебсайт і безпосередньо самі маркетинг-публікації. Це означає, що ми аналізуємо не тільки те, як влаштовано contextual advertising, але і пов’язаний з ним веб-ресурс (інтернет-магазин, торговий онлайн-майданчик, портал, блог, лендінг-пейдж, сайт-візитка).
Комплексний аналіз сайту і контекстної реклами дозволяє знайти слабкі сторони і мінуси в роботі відразу в двох площинах. А знаючи недоліки від А до Я, можна розробити план щодо їх якнайшвидшого усунення. Чим ми власне і займаємося (окремі види послуг).
Що ви отримаєте в результаті?
Замовивши у нас аналіз сайту на контекстну рекламу, ви отримаєте шанс на якісні зміни:
в контекстній рекламі, адже тепер ви знаєте, як зробити її більш заманливою, стильною, яскравою, динамічною та ефективною;
на веб-сайті – аналіз сайту «відкриває очі» на те, як контекстна реклама може трансформувати відвідувачів в потенційних клієнтів, максимізувати впізнаваність бренду і підвищити споживчу лояльність.
Таким чином доб’єтеся від свого інтернет-магазину ще більшого дохіду. І це без збільшення бюджету на рекламму!
Також ми гарантуємо
- · Цілодобовий зворотний зв’язок.
- · Консультацію з усіх питань.
- · Низькі ціни на аудит усіх видів.
- · Знижки для постійних клієнтів.
Звертайтеся до профі!