Як зробити сайт ефективним та збільшити кількість продажів Власники бізнесу добре знають, що сайт – не просто візитка та обличчя компанії. Він – один з головних маркетингових інструментів, які забезпечують просування бренду та продажі. Якщо ваш веб-сайт довгий час знаходиться на одному місці у показниках конверсії, якщо продажі не зростають, якщо ви розумієте, що у […]
Статті
Не всі, хто заходять до нас на сайт, приймають рішення про покупку з першого відвідування. Як не втратити потенційних покупців, а довести їх до покупки і при цьому зробити постійними клієнтами?
Кожен день інтернет поповнюється новими сайтами, які створюють як професіонали, так і звичайні користувачі. Плануєте створити сайт безкоштовно? Ви повинні чітко розуміти скільки труднощів може виникнути на шляху до цієї мети. Створити сайт з нуля не так вже й просто, як може здатися на перший погляд. Ви можете потрапити в одну з пасток, які приведуть […]
Прайс-лист – це не просто таблиця з цінами, це найпотужніший маркетинговий інструмент. Звичайно, це в тому випадку, якщо він складений грамотно. Постарайтеся скласти прайс-лист так, щоб він з великою ймовірністю зміг вплинути на рішення потенційних клієнтів.
Ви знаєте, чим відрізняється стабільний бізнес від звичайного? Відповідь: великим відсотком повторних продажів! Як цього досягти і як активізувати свою бізнес-діяльність?
Контент-маркетинг – це не майбутнє бізнесу, а сьогодення, тому вже зараз потрібно розуміти, що це таке і як з його допомогою можна витягти для себе вигоду.
На сьогоднішній день можна зустріти дуже багато неграмотних сайтів, статті яких приречені на провал. Вони нецікаві, що незаманюючі і не спонукають до дій. Те ж стосується і новин, які публікують на своїх сторінках автори, що дотримуються двох головних помилок:
Згідно зі статистикою, більше ніж у 90% підприємців спостерігаються низькі доходи від продажів. Чому? Головна причина – невміння правильно запропонувати свій товар/послугу.
Мало кому відомий такий інструмент просування в мережі як Google+. Не дивлячись на те, що соціальна мережа не стала популярною в російськомовному просторі, в порівнянні з Вконтакте і Facebook, є все ж деякі маловідомі корисні можливості, які корисно застосовувати.
У вас стильний і яскравий сайт, але чомусь він не входить до конкурентоспроможних і не привертає велику увагу у потенційних клієнтів. В чому причина?