











доходу
бренду
бюджету
на сайт
повертається знову
індивідуальну пропозицію
зараз?

Приватним підприємцям

Компаніям
малого і середнього бізнесу

Дистриб'юторам, рітейлерам, дилерам

Представникам великого бізнесу

Великим корпораціям

Початківцям стартаперам

Аналізуємо тематику сайту, конкурентне середовище, визначаємо потенційних клієнтів, складаємо подальшу стратегію розкрутки, плануємо структуру кампаній, розробляємо рекламні оголошення, формуємо семантику.

Реєструємо особистий аккаунт, налаштовуємо рекламний кабінет і веб-аналітику, підключаємо лічильники. Запускаємо рекламу в Google Adwords / Yandex Direct, узгоджуємо попередні ціни за клік / показ / лід.

Аналізуємо перші результати, впроваджуємо планові зміни, коригуємо вартість кліка, ключові слова, географію. Насамперед підвищуємо показник клікабельності, рейтинг оголошення, рентабельність рекламної кампанії.

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу: що було впроваджено, які реальні цифри, наскільки ефективний контекст, чи досягнуті поставлені цілі. Складаємо план дій на наступний місяць.

Ефективне просування landing page за допомогою контекстної реклами
Контекстна реклама – принцип розміщення реклами, коли вона орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера або текстового оголошення.
Лендінг контекстна реклама основана на трьох базах:
- 1. Ключові фрази. Вибір запитів, які допомагають користувачам швидко відшукати ваш веб-ресурс.
- 2. Створення оголошення. Буде видно користувачам при введенні ключових слів, має бути дієвим і заманювати.
- 3. Landing page. При кліку на оголошення користувачі переходять на ресурс. Сторінка потрібна для того, щоб підштовхнути потенційного клієнта здійснити конверсію. Під цим маються на увазі покупки, реєстрації, підписки та ін.
При розкручуванні landing page контекстна реклама відіграє важливу роль
Перед контекстною рекламою ставляться різноманітні цілі, які залежать від маркетингової стратегії компанії. Основні з них:
- · залучити цільовий трафік на сайт;
- · збільшити кількість продажів і дзвінків;
- · вивести на ринок новий товар або послугу, представити її споживачам;
- · проведення рекламних акцій і просування бренду;
- · підвищення іміджу компанії;
- · повернення користувачів, які вже були на сайті і спонукання їх до дії;
- · допродаж.
Контекстна реклама лендінгу: основні переваги
Контекстна реклама особливо ефективна:
- · для заманювання уваги покупців на конкретну продукцію, послуги;
- · для просування сезонних пропозицій, коли потрібно залучити якомога більшу кількість клієнтів і вчасно продати товари та послуги в момент їх затребуваності;
- · при необхідності в короткі терміни оповістити аудиторію про короткострокові пропозиції (акції, розпродажі і т.д.).
Контекстна реклама лендінгу має наступні головні переваги:
- · миттєвий результат;
- · можливість оперативного внесення змін в хід рекламної кампанії;
- · фіксовані позиції розміщення.
Контекстна реклама landing page є одним з найбільш ефективних методів залучення цільової аудиторії на ваш сайт. Така реклама допоможе швидше просунути вашу сторінку.
Варто відзначити, що користувач не читає інформацію, а переглядає її, тому важливо не перевантажити сторінку.
З усіма нюансами відмінно впораються професіонали Webfox!