Медійна реклама
- Медійна реклама - досить різноманітна за своїм форматом. Вона практично заполонила собою інтернет простір. Ми зустрічаємо цей вид реклами скрізь: у соціальних мережах, в пошукових системах, на різних порталах. Медійна реклама не дарма така популярна, адже вона працює на цільову аудиторію. А значить у Вас більше шансів привести потенційних клієнтів на свій сайт. Головне правило при створенні медійної реклами - це правильно вибрати свою аудиторію. Крім того, вона також чудово працює і на велику аудиторію. Це можуть бути оголошення про заходи, концерти.
- Збільшити впізнаваність Вашої компанії
- Охопити нову публіку можливих клієнтів
- Глобальний маркетинг для величезної аудиторії (заходи, акції)
- Захоплення ніші на ринку для нової продукції
- Зростання відвідувань на сайті і рейтингу сайту
- БанериБанери можуть бути у вигляді інтерактивних або статичних блоків. Основна мета такого виду реклами - привернути увагу до Вашого продукту або компанії. Тут використовується мінімум тексту. Зображення не перевантажується текстовими блоками і надписами. Але велика увага приділяється конструюванню банера і дизайну, так як його завдання - візуально захопити погляд. Зазвичай, для такого виду реклами використовуються такі формати як: jpeg, png, gif. Запорукою успіху банерної реклами є її привабливий, добре оформлений зовнішній вигляд і гармонійне розміщення на сайте.
- ВідеорекламаТакий вид реклами з'явився досить недавно і зобов'язаний своєю популярністю миттєвому поширенню відеоконтенту. Популярні нині відеоролики розміщують на таких відеохостингах як YouTube і Vimeo. Основне призначення відеореклами - вплинути на імідж компанії, підвищити лояльне ставлення до бренду і підняти продажі. При цьому, компанія бачить кількість переглядів і розуміє популярність рекламної компанії. Це можуть бути промо-ролики, навчальні, інтерв'ю, рекламні відео.
- БрендуванняБрендування безсумнівно можна віднести до одного з найбільш дієвих і недешевих видів реклами. При залученні брендування, метою - буде створення певного іміджу і емоції за відвідувачем. Деякі фірмові і легко впізнавані елементи працюють на Вас на підсвідомому рівні. Цей тип реклами не викликатиме роздратування, а навпаки закріпиться на рівні підсвідомості і людина сама збудує логічний асоціативний ланцюжок.
- Текстово-графічні блоки:Такі блоки не виділяються особливим оформленням і тут ніде розвернутися із творчим підходом. Але за певних умов, текстово-графічні блоки мають більш ніж ефективний вплив. Вважається, що відвідувачі довіряють цьому типу реклами набагато більше. Адже такий блок не дуже схожий на рекламний. А скоріше, нагадує рекомендацію. Крім тексту, в блоці розміщують ще картинку, яка доповнює зміст тексту. Текстово-графічні блоки добре використовувати для підвищення продажів.
- Ми працюємо з усіма видами медійної реклами
- Доступно пояснюємо і підбираємо клієнту необхідну стратегію рекламної кампанії
- Наша медійна реклама діє ефективно вже після першого проміжку часу від старту запуску реклами
- Лояльність - це наше ставлення до цін
- Ми працюємо на Ваш успіх, тому і ставлення до роботи у нашого колективу відповідне
- Запускаємо рекламу вчасно
Сьогодні дуже багато видів медійної реклами, яка постійно вдосконалюється і постійно змінюється в нові формати. Вона сприймається користувачем візуально, за допомогою відео або ж банера. Медійна реклама здатна ефективно доповнити інші, задіяні види реклами, такі як на радіо чи телевізійні, реклама у виданнях та інші.
Медійна – більш ефективна реклама
Насамперед, вона призводить до підвищення впізнаваності бренду Вашої компанії. Також, допоможе просунути, продати і зацікавити у Вашому новому продукті. Ще одним чималим бонусом буде лояльність і більш приємне ставлення до Вашої компанії. Люди будуть не тільки дізнаватися, а й мати вже сформоване, позитивне ставлення до Вашого бренду. За допомогою такої реклами, можна швидко, у досить великому обсязі охопити неосвоєний сегмент аудиторії.
Медійна інтернет реклама – збільшення продажів
Така реклама здатна працювати не тільки на цілі, такі як впізнаваність бренду, але і цілком приносити дохід у вигляді продажів. До того ж, вона може працювати як у самостійному напрямку, що дозволяє розробляти власні стратегії, так і в комплексі з іншими видами реклами і стати чудовим їх доповненням.
Визначивши цільову аудиторію, буде просто підібрати діючий формат оголошення, який найкращим чином зможе достукатися до аудиторії. Таким чином, ефективність буде висока, а витрати мінімальними. Наші фахівці працювали над безліччю різних проектів і завжди домагалися найдієвіших результатів.