













доходу
бренду
бюджету
на сайт
повертається знову
індивідуальну пропозицію
зараз?

Приватним підприємцям

Компаніям
малого і середнього бізнесу

Дистриб'юторам, рітейлерам, дилерам

Представникам великого бізнесу

Великим корпораціям

Початківцям стартаперам

Аналізуємо тематику сайту, конкурентне середовище, визначаємо потенційних клієнтів, складаємо подальшу стратегію розкрутки, плануємо структуру кампаній, розробляємо рекламні оголошення, формуємо семантику.

Реєструємо особистий аккаунт, налаштовуємо рекламний кабінет і веб-аналітику, підключаємо лічильники. Запускаємо рекламу в Google Adwords / Yandex Direct, узгоджуємо попередні ціни за клік / показ / лід.

Аналізуємо перші результати, впроваджуємо планові зміни, коригуємо вартість кліка, ключові слова, географію. Насамперед підвищуємо показник клікабельності, рейтинг оголошення, рентабельність рекламної кампанії.

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу: що було впроваджено, які реальні цифри, наскільки ефективний контекст, чи досягнуті поставлені цілі. Складаємо план дій на наступний місяць.

Кожен з нас хоч раз стикався з таким процесом як ремаркетинг. По суті, це реклама, яку бачить користувач після відвідування певного сайту, додавання товару в кошик або оформлення покупки онлайн. Дані оголошення націлені конвертувати одного разу зацікавлених відвідувачів в реальних покупців.
Remarketing – ефективний інструмент просування
Ремаркетінгова кампанія допоможе не тільки налаштувати якісну роботу сайту, але і повернути потенційних замовників, які раніше відвідували сторінки. Таким клієнтам будуть показані спецпропозиції, які спонукають до цільової дії. Люди, побачивши нагадування про переваги продукції та знижки, неодмінно захочуть замовити товар або послугу. У підсумку, використовуючи пошуковий ремаркетинг, можна повернути в інтернет-магазин до 70% пішових, але захоплених користувачів.
Прикладів з життя хоч греблю гати. Ось один з них: людина ретельно вивчала асортимент курточок в одному онлайн-магазині, але покупку так і не зробила. Причин може бути декілька: не влаштовує розмірна сітка, немає відповідного забарвлення або моделі, занадто високі ціни.
Такого «теплого гостя» реально налаштувати на замовлення: ремаркетинг – і все готово! Для цього достатньо показати на іншому веб-сайті той же модельний ряд, але вже за зниженою вартістю. Або ж продемонструвати чоловікові / жінці розширений каталог верхнього одягу.
Наша веб-студія не з чуток знає, що таке Remarketing і як з ним працювати. Ми на практиці покажемо вам, як правильно застосовувати цей високоефективний інструмент розкрутки.
Пошуковий ремаркетинг – унікальна технологія Google AdWords
Ремаркетінгова стратегія просування була розроблена фахівцями Гугл АдВордса. Цей сервіс пошукової та контекст-реклами запам’ятовує користувачів по ID, а потім показує релевантні їхнім запитам оголошення в медійній мережі.
Функція розпізнавання інтернет-юзерів якраз і діє в рамках технології ремаркетинг. Але насправді послуги гугл-аналітики надають підприємцям неосяжні можливості для розкрутки бізнесу. І вам дуже пощастило: наша веб-студія використовує всі ці техніки з максимальною користю для свого замовника. Уміння «домовлятися і дружити» з Гуглом – незаперечна родзинка WebFox!
Як працює ремаркетинг в АдВордс: ключові гугл алгоритми
Наші веб-майстри, які займаються налаштуванням вашого облікового запису в Google Ads, встановлюють спеціальні «маячки», які відстежують візити споживачів. Код-ідентифікатор гостя, який прийшов на ваш ресурс, потрапляє в систему Analytics. В особистому кабінеті проставляються параметри ремаркетинг-сесії: наприклад, покази будуть орієнтовані на тих, хто додав продукт у кошик, але не завершив покупку.
Люди, які підпадають під обрану категорію ЦА, побачать в мережі пропозицію все-таки довести справу до кінця і купити товар. Можливо, саме пошуковий ремаркетинг і підштовхне клієнта до цільової дії.
Типи ремаркетингу, які застосовуються в WebFox
- · Відеоремаркетінг. Реклама транслюється у відеороликах на YouTube-каналі.
- · Пошуковий. Юзер спостерігає топ-рекламу у видачі пошукових систем. Є конкретний запит – є рекламне нагадування.
- · Стандартний. Публікації передаються через сайти-партнери Google.
- · Динамічний. Специфіка оголошень схожа на попередню, але в даному випадку налаштування ремаркетинг google ads передбачає швидше банер з конкретною пропозицією, яка раніше зацікавила користувача.
- · Поштовий (email). Покази відбуваються в сервісах Gmail, але тільки обраним спискам ЦА.
- · Соціальний. Facebook, Instagram і інші соцмережі ще ніхто не відміняв: тут піар працює 24 години на добу!
Ефективний ремаркетинг: налаштування в кілька кроків
Ми налаштовуємо базу даних для ремаркетинг-кампанії в мінімальні терміни, щоб швидше почати популяризацію вашого бренду і повернути на веб сайт цільову аудиторію. Налаштування здійснюємо одним із способів або відразу двома (комплексний варіант набагато ефективніше):
- · за допомогою тега Google Ads,
- · ремаркетінг може бути запущений в системі Аналітікс.
До речі, якщо застосовувати відразу кілька методів настройки, то є всі шанси домогтися успіхів у націленні. Двох зайців відразу – чому б і ні? У маркетингу всі методи хороші, якщо вони приносять подвійну користь!
Якщо ви зацікавлені в розкручуванні свого інтернет-магазину, веб-сайту або порталу, ми можемо налаштувати для вас ремаркетинг в гугл. Це моментально принесе перші позитивні результати: 25% тільки-но покинувших людей повертаються прямо в день / на наступну добу запуску маркетингової кампанії, щоб все-таки купити; ще 40% потенційних покупців вирішують відвідати ваш сайт через три-чотири дні після активної таргетинг-фази; а інші люди, які потребують більш ретельного підходу в переконанні, роблять замовлення з часом.
Пошуковий ремаркетинг: в чому його користь?
- 1. Повернення споживачів. Те, що, одного разу відвідавши портал, клієнт йде назавжди, не є правдою. Може людині необхідно дочекатися фінансових надходжень або акційної пропозиції, пошукати більш вигідні ціни. Це не важливо. Важливіше те, що ми знаємо, як повернути і зацікавити такого відвідувача. Для реалізації подібних завдань і застосовується індивідуальна покрокова стратегія, іменована ремаркетинг в АдВордс.
- 2. Швидке зростання продажів, збільшення прибутку, конверсії. Оскільки колись гість виявив інтерес, значить він охоче повернеться, якщо запропонувати йому більш вигідні умови. Це можуть бути значні знижки для нових або постійних клієнтів, продажу за ціною виробників і так далі.
- 3. Детальний ретаргетінг. Ремаркетінг дає можливість використовувати унікальні інструменти, сегментує аудиторію. Наш майстер бачить, яка сторінка зацікавила відвідувача, якій групі товару було приділено більше уваги, що куплено, а що залишилося поза увагою. На підставі даних розробляється подальша тактика, спрямована на повторне залучення споживачів.
- 4. Економія коштів. Завдяки тому, що ремаркетинг спрямований тільки на теплі ліди, можна гарантувати оптимальну вартість послуги для власника сайту. Оскільки вартість кліка набагато нижче, ніж в контекстній і таргетованій рекламі.
- 5. Популяризація бренду. Це заслуга наших дизайнерів, маркетологів, програмістів і інших фахівців, які беруть участь в remarketing-просуванні. Всього кілька днів, і ресурс стане пізнаваним.
Підводимо підсумки: якщо замовити ремаркетинг – то тільки у нас!
З отриманого списку потенційних замовників або покупців ми виділяємо більш стабільну аудиторію, чий інтерес не обмежується тривалим / моментальним перебуванням на сайті, а досягає фінальної точки – купити / замовити.
Особистий контакт і цілеспрямована реклама не нав’язливі. Інформація з чітким формулюванням при мінімальному обсязі – так ми привертаємо увагу споживачів. Точно знаємо, як в декількох словах і картинках висловити головну ідею вашого бізнесу і розкрити всі переваги нереалізованого товару, щоб його захотілося придбати тут і зараз.
Ремаркетінг гугл adwords в тренді. Ви готові освоювати сучасні технології? Звертайтеся!