Ремаркетинг в SMM. Как настроить? А главное - зачем?

Не всі, хто заходять до нас на сайт, приймають рішення про покупку з першого відвідування. Як не втратити потенційних покупців, а довести їх до покупки і при цьому зробити постійними клієнтами?

Один з найбільш робочих на сьогодні способів вибудувати довгострокові відносини зі своєю цільовою аудиторією (ЦА) – маркетинг в соціальних мережах. І один з інструментів продовжити комунікацію з відвідувачами вашого сайту – налаштувати і використовувати ремаркетинг. Таку можливість підтримує як Вконтакте, так і Facebook.

Не всі ще навчилися грамотно працювати з ремаркетингом, не дивлячись на його ефективність, тому потрібно більш детально розібратися в тому, що ж це таке.

Ремаркетинг фото

Як це працює?

Ви встановлюєте на сайт код, який генерує соціальна мережа. Завдяки цьому в базу збираються акаунти користувачів, які хоча б раз відвідували ваш сайт (або його розділ). Таких баз (або списків) може бути кілька, і для кожного можна створювати свої рекламні оголошення. Це робить рекламу більш цільовою, а аудиторію – теплішою.

Таким чином на просторі соц. мережі ви доводите користувача до цільового дії, яку він так і не зробив на сайті – підписатися, купити, замовити.

Как работает ремаркетинг

Налаштовуємо списки ретаргетингу Вконтакте

    1. 1. На сторінці, з якої ви керуєте рекламою, зліва знаходимо розділ “Реклама”. Якщо його немає – включіть галочку в Настройки – Загальні – Додаткові сервіси.

 

 

  1. 2. Ретаргетінг – Створити групу. Все як показано на зображенні.

 

 

  1. 3. Називаємо зрозуміло свій список, щоб вам не забути потім з якого розділу або з якого сайту ви збирали людей.

 

 

    1. 4. Вказуємо посилання або на головну сторінку сайту, або на його розділ. На приклад “Блог – SMM” або “Ціни”.

 

 

  1. 5. Натиснувши на кнопку “Створити групу” ви отримаєте код. Не бійтеся його 🙂 Передайте його вашому розробнику, щоб він встановив код на сайт.

Ось і вся процедура настройки.

Навіть якщо ви зараз не робите таргетовану рекламу, краще налаштувати групи ремаркетингу заздалегідь. База буде накопичуватися з моменту створення в міру відвідування ресурсу.

 

 

Налаштовуємо списки ретаргетингу Facebook

Від замовників ми часто чуємо, що інтерфейс Фейсбук викликає більше ускладнень, ніж Вконтакте. Ну що ж, спробуємо описати якомога простіше.

 

 

  1. 1. Потрапити в свій рекламний кабінет можна через меню у верхньому правому куті

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook

або за посиланням www.facebook.com/ads/manager

До речі, недавно фейсбук оновив інтерфейс свого рекламного кабінету.

  1. 2. Виберіть тип реклами

 

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook 1

Вирішіть, куди будете направляти свій трафік – на сайт або в співтовариство.

  1. 3. І ось нарешті те, до чого ми підбиралися – створення індивідуальної аудиторії.

 

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook 2

Нас цікавить трафік з веб

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook 3

Виберіть один з варіантів трафіку, який ви хочете збирати за зазначений період. Якщо ви ще не вирішили, яка аудиторія вам знадобитися і ще немає чіткого плану просування – вибирайте “Всі, хто відвідує ваш веб-сайт”

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook 4

Натискайте “Подивитися код пікселя Facebook”

І тут знову з’явиться код. Його ви передаєте (акуратно, щоб не видалити жодних символів) розробнику свого сайту.

Настраиваем списки ретаргетинга Facebook 5

Залишилося тільки ввести зрозумілу для вас назву аудиторії і підтвердити створення, натиснувши на кнопку “Створити аудиторію”.

Щойно код буде встановлено, лічильник буде працювати.

Через деякий час, створюючи рекламу, ви зможете вибрати свою аудиторію для показу оголошення.

От і все! Цих знань вистачить вам для елементарного перегляду параметрів сбору відвідувачів сайту.

І ще трохи про застосування ремаркетингу в соціальних мережах.

Обов’язково налаштуйте збір бази ремаркетингу, якщо ви робите рекламу на сайт. Так ви не втратите користувачів, за яких заплатили! Під час рекламної кампанії потік візитів на ваш сайт збільшиться, хтось зробить замовлення, хтось ні. І щоб не втратити других, за допомогою ретаргетингу ви маєте шанс знову залучити їх вже через групу, підтримуючи з ними контакт.

Знаючи, з якого розділу сайту зібрані користувачі, можна націлити на них індивідуальне рекламне звернення. На приклад, якщо користувач потрапив на ваш сайт через пошук в розділі “Шапки”, то ви вже знаєте про його інтереси і можете адресувати йому оголошення із зображенням шапки.

Це тільки один із прикладів, який показує скільки можливостей для індивідуалізації підходу до клієнтів містить ремаркетинг.

Насичений ринок e-commerce спонукає не стояти на місці, вивчати свого покупця і шукати до нього підхід використовуючи доступні рекламні інструменти.