4 принципа построения новостной статьи для сайта

На сьогоднішній день можна зустріти дуже багато неграмотних сайтів, статті яких приречені на провал. Вони нецікаві, що незаманюючі і не спонукають до дій. Те ж стосується і новин, які публікують на своїх сторінках автори, що дотримуються двох головних помилок:

 

  1. 1. Стаття донесена не цікаво, понуро і якось недохідливо для читача. Люди хочуть вибуху і ви повинні створити таку новинну статтю, яку будуть читати всі і навіть ті, тема яким не дуже цікава.
  1. 2. Текст має традиційну логічну структуру, в кінці якої завжди йде висновок, перевага і заманювання читача. Навіть, якщо читачеві цікава тема статті, він все одно не дочитає її до останнього слова і перейде до іншого тексту або навіть піде шукати цікаву статтю з цієї ж області, але на іншому сайті.

 

Пора виправляти свої помилки і доносити до читача тільки цікаві, привертаючі увагу новинні тексти!

Як писати новинні тексти на сайті, таким чином, щоб вони залучали продажі, а не просто “висіли” на вашому сайті і робили видимість того, що сторінка робоча? Для цього потрібно використовувати 4 головних і простих принципи. Вони дійсно працюють, якщо ними правильно скористатися!

 

4 основні принципи побудови новинної статті для сайту

 

Принцип №1 – Структура

Саме з правильно побудованої структури потрібно починати новину. Ви коли-небудь чули про принцип перевернутої піраміди? Цей принцип потрібно використовувати, адже так читач дізнається головне навіть, якщо не дійде до останнього слова.

Принцип №2 – Лід

У будь-якій статті перший абзац є найбільш заманливим. Якщо він цікавий, то читач і далі буде читати статтю, а в іншому випадку – закриє сторінку і більше ніколи не зайде на ваш сайт. Він знайде інший, де автор може привернути увагу з перших рядків!

Як написати забійний лід?

  1. ☞ Сенс новинного тексту повинен міститися в одному або в двох реченнях;
  2. ☞ Початок новини повинен нести основну вигоду для споживача;
  3. ☞ Хороший лід не терпить абстрактного початку;
  4. ☞ Лід не повинен видавати всі подробиці новинного тексту;
  5. ☞ Лід повинен привернути увагу і бажання у читача прочитати статтю до кінця;
  6. ☞ Лід повинен бути конкретним і займати всього 3-4 пропозиції.

І ще важливий момент: читачі не будуть витрачати більше 5 секунд на те, щоб ознайомитися з лідом, тому він максимально повинен бути цікавим та інтригуючим.

Принцип №3 – Заголовок

Заголовок повинен не перевищувати 76 знаків з пробілами і включати в себе короткі слова і навіть скорочення.

Показати загальну вигоду від прочитання – ось головне завдання відмінного новинного заголовка. Її можна вказувати навіть тоді, коли основного приводу для новини немає. Ви можете описати відмітні характеристики або переваги пропонованого товару. Наприклад: Чому споживачі віддають перевагу послузі X PRO?

Добре працюють такі затягуючі слова: акція, новинка, безкоштовно, тепер, інноваційний та інші слова з подібним змістом.

Найвдаліші заголовки містять інтригу. Це притаманне “жовтій пресі”, але чому б не взяти на озброєння цей прийом для корпоративної преси? Це чудовий хід!

Принцип №4 – Тіло новини

Тіло новини в повних подробицях. Кращим результатом буде текст в обсязі до 1000 знаків з входженням ключових слів і без “води”. Розбавити можна цитатами, фактами, висновками і вигодами для самого читача.

Пам’ятайте, для того, щоб ваша новинна стаття привертала продажі, ви повинні перевести увагу читача на текст, який продає!