
Аналіз мобільної версії сайту


- для оцінки технічних параметрів сайту;
- для з'ясування причин поганої працездатності сайту;
- для розуміння зменшення конверсії і падіння трафіку;
- оцінити ефективність просування сайту;
- визначити потреби цільової аудиторії і збільшити її кількість;
- поліпшити функціонування сайту і рпрацюючі коди;
- отримати основні дані про функції сайту для того, щоб скласти стратегію для подальшого розвитку;
- просунути сайт на перші позиції пошукових систем;
- щоб поліпшити стабільність роботи органічного трафіку.
На сьогоднішній день кожна людина більшу частину часу проводить в мережі інтернеті. Як правило, користувачі вважають за краще використовувати комфортні і автономні мобільні гаджети. З цієї причини аудит мобільної версії сайту є основним завданням для багатьох компаній. Такий вид аналізу необхідний як комерційним, так і інформаційним ресурсам. Команда фахівців WebFox проведе оптимізацію веб-сайту під гаджети і допоможе збільшити матеріальний прибуток і привернути увагу великої кількісті потенційних покупців.
Аналіз мобільної версії сайту – які види сайтів для мобільних телефонів існують?
Спочатку фахівці веб-студії розробляють стратегію роботи, яка допоможе ефективно просунути веб-ресурс. Вони орієнтуються на характеристики бізнес-проекту, потреби цільової аудиторії, виділений матеріальний бюджет. Спочатку визначається вид мобільного веб-сайту:
- 1. Версія з піддоменом. Це окремий веб-ресурс, який має власний схожий піддомен.
- 2. Онлайн-сторінка з динамічним контентом. Мобільна і основна версія мають однакову URL-адресу, але контент в них відрізняється. На гаджетах не видно реклами, слайдерів і зайвих тестів, які уповільнюють швидкість завантаження і роботи веб-сторінки.
- 3. Адаптивний веб-ресурс. Якщо користувач переходить на онлайн сторінку з гаджета, то здійснюється адаптація під потрібний формат: блоки перебудовуються, меню змінюється, слайдери зменшуються.
Кожен вид відрізняється своїми перевагами і недоліками. Рекомендації про те, яку версію краще вибрати, ви отримаєте від фахівців. Тут вибір залежить від конкурентів і основних завдань, які повинен виконувати веб-ресурс.
Аудит мобільної версії сайту – з чого почати?
Аудит мобільної версії сайту починається з поліпшення адаптивного веб-ресурсу. Він включає:
- · формування правильних метатегів і ключових запитів;
- · просування старого і складання нового текстового контенту;
- · оформлення мікрозміток;
- · оптимізація картинок;
- · локалізація технічних проблем і помилок;
- · формування якісної перелінковки.
Якщо веб-сайт для мобільного пристрою створювався на окремому піддомені, то оптимізацію необхідно проводити повторно. Але тут можна застосовувати короткі ключові запити.
Замовляйте аналіз мобільної версії сайту в веб-студії WebFox і якісно просувайте свої послуги, які завжди будуть приносити матеріальний прибуток.