Ціна від 1800 грн.
Термін до 3 днів
Навіщо необхідно замовляти SEO-аудит сайтів?
  • для виявлення помилок на сайті;
  • для оцінки потенціалу сайту;
  • для поліпшення позицій сайту в пошукових системах;
  • для усунення помилок і вдосконалення функцій сайту;
  • для зростання продажів;
  • для збільшення конверсії;
  • для залучення великої кількості відвідувачів;
  • для поліпшення поведінкових факторів користувачів;
  • для просування бренду, товарів або послуг.

Чому варто замовити аудит структури сайту?

Сьогодні кожен, хто веде бізнес в Інтернеті, повинен регулярно збільшувати відвідуваність сайту і ефективно його просувати. Цього можна домогтися тільки при ретельному аналізі веб-сайту. Тому кожному власнику сайту рекомендується замовити seo аналіз свого ресурсу з оцінюванням сайту щодо адаптації до пошукової системи.

Незалежно від того, тематичний це блог, інтернет-магазин або новинний портал, результати сторінки слід перевіряти кожен раз, бажано в порівнянні з конкурентами. Для цього ви можете звернутися до нас. При аудиті структури сайту ми використовуємо як внутрішнє, так і зовнішнє програмне забезпечення. Ми застосовуємо безліч інструментів, в залежності від складності замовлення. Найбільш важливими елементами цінного аудиту є знання і досвід, що дозволяють визначити найбільш важливі коригування, які необхідно внести на ваш веб-сайт.

В рамках аналізу структури сайту ми готуємо список пропонованих виправлень і елементів оптимізації, а також алгоритм роботи з факторами за межами веб-сайту. Замовлення завершується підготовкою документу, який містить не тільки опис слабких сторін веб-сайту, але і пропозицій, реалізація яких призведе до зростання рейтингу сайту.

Що входить в аналіз структури сайту?

  1. 1. Індексування. Виконуючи seo-аналіз структури сайту, ми перевіряємо, чи коректно індексується веб-сайт. Чи є у Google копія сторінки в своєму індексі. Скільки підсторінок збережено і чи є у пошукових систем проблеми з переходом між ними. Сторінки, які не проіндексовані, не враховуватимуться в звичайних результатах пошуку Google.
  2. 2. Структура контенту. Аналізується все від семантичного ядра до цільових ключових слів і структури контенту, маркованих списків, заголовків і тегів. Відповідність контенту стандартам html і правильна семантика – ключові елементи аудиту.
  3. 3. Швидкість роботи. Аудит веб-сайту включає перевірку елементів, які впливають на швидкість роботи веб-сайту. Сайти, які запускаються швидко (зазвичай до 3 секунд), вважаються більш цінними не тільки для Google, але і для користувачів.
  4. 4. Конфігурація метатега. Мета-заголовок і опис інформують користувача (і пошукові системи) про тематику і зміст веб-сайту. Аналіз архітектури сайту включає перевірку безлічі чинників, які є метаелементами.
  5. 5. Видимість контенту. Кількість контенту, видимого пошуковому роботу Google, є важливим фактором, що впливає на позиціонування. SEO-аудит архітектури сайту включає перевірку видимості контенту і всіх елементів, які впливають на завантаження текстової версії.
  6. 6. Аналіз вихідних посилань. Ми перевіряємо не тільки внутрішні і зовнішні посилання, але і їх параметри. Правильне використання внутрішніх і зовнішніх посилань може поліпшити або знизити SEO-рейтинг вашого сайту.
  7. 7. Файли зображень. Перевірка включає в себе ряд елементів, які можна виділити: розмір файлу, унікальність, а також оптимальне використання alt, заголовка, імен файлів і ін.

Це лише частина інструментів аудиту, які ми застосовуємо. У сукупності вони дають чіткий звіт, який містить інформацію про масштаб помилок. За його підсумками ми пропонуємо поліпшення, а також даємо рекомендації, які слід зробити при оптимізації сайту. Комплексний аудит – основа ефективного позиціювання сайту і інтернет-магазину.