Ціна від 1800 грн.
Термін до 3 днів
Що отримає власник сайту після проведення аналізу його дизайну:
  • Розуміння причин збоїв і труднощів в роботі сайту
  • Розбір причин спаду конверсії
  • Перелік можливих підстав падіння трафіку
  • Оцінку ефективності оптимізації ресурсу
  • Аудит технічної складової
  • Розуміння потреб аудиторії і способів її розширення
  • Можливість удосконалення функціоналу та коду
  • Підстави для прийняття зважених рішень щодо подальшої роботи сайту
  • Поліпшення позицій ресурсу в пошуковій системі
  • Стабільність збільшення органічного трафіку

Аудит дизайну сайту: що важливіше, форма чи зміст?

Як ви думаєте, що важливіше для сайту, контент або зовнішнє оформлення? Не повірите, але тут немає правильного варіанту вибору відповіді. Тому що обидві складові в рівній мірі впливають на просування ресурсу.

І ваш сайт дійсно зустрічають по одягу. Аналіз дизайну сайту в першу чергу призначений для того, щоб визначити, наскільки цей “одяг” відповідає бренду і сприяє його гармонійному візуальному сприйняттю.

“Гардероб”, який формує індивідуальність, буває складно “підібрати” як невеликим, так і дуже великим компаніям. Водночас, якщо у перших може просто не вистачити знань, як це зробити, то другі частіше стикаються з тим, що функції і елементи, які представляють їх широкому загалу, втрачають логічну послідовність. В результаті потенційний споживач, який отримує інформацію про компанії з різних джерел, не ідентифікує її як частини одного цілого.

Саме аудит дизайну сайту в такому випадку допомагає зібрати воєдино зовнішню атрибутику і внутрішній посил, який ви хочете донести до аудиторії. Причому не тільки до зовнішньої.

Проведення аналізу дизайну сайту – це можливість допомогти команді зрозуміти напрямок роботи, цілі компанії і способи їх досягнення.

З чого почати аналіз дизайну сайту?

Варто розуміти, що проведення аналітики зовнішнього вигляду сайту та його сприйняття відвідувачами – досить кропітка робота, що вимагає серйозної підготовки і наявності знань в різних областях маркетингу.

В першу чергу аналізу необхідно піддати такі атрибути веб-ресурсу:

  • · логотип (всі види зображення і формати використання);
  • · сторінки (наявність єдиного стилю оформлення і відповідність бренду);
  • · контент в соціальних мережах (відображення основних посилів компанії і наявність посилань на відповідні розділи сайту);
  • · презентації, рекламні ролики, майстер-класи і т. д. (тотожність стилю бренду і створення його цілісного образу).

Обов’язковими є перевірка і відповідно виправлення навігації, послідовності фонових малюнків і стилів, дизайну мобільної версії, вспливаючих вікон і екранів.

Зробити все це, не маючи досвіду у відповідній сфері дуже складно. Що ж робити, якщо у вас абсолютно немає часу на те, щоб всього цього вчитися, але ви розумієте, що вам просто необхідний аудит дизайну сайту? Замовити цю послугу у професіоналів. Так ви заощадите і часові, і фінансові ресурси.

Фахівці WebFox із задоволенням допоможуть вам у вирішенні цього нелегкого, але дуже цікавого завдання. Для професіоналів у вирішенні завдань, пов’язаних з просуванням веб-ресурсів, кожен сайт, який потребує коригування і поліпшення, – це можливість застосувати отриманий раніше досвід і досягти чергового відмінного результату.

Індивідуальний підхід при вирішенні кожного завдання, креативне мислення і високий творчий потенціал наших співробітників – це гарантія отримання оригінального якісного сайту, що приносить його власнику стабільно високе охоплення публіки, просування актуальних ідей і високий прибуток.

Грамотний підхід до вирішення такого завдання як аудит дизайну сайту – це прямий шлях до успіху. А студія WebFox – ваш найкращий помічник на цьому шляху.