
Аудит інтернет-магазинів


- перевірити технічні параметри;
- оцінити якість роботи сайту;
- розібрати причини зменшення конверсії;
- вивчити причини падіння трафіку;
- проаналізувати ефект від просування сайту;
- зрозуміти потреби цільової аудиторії і збільшити її кількість;
- щоб удосконалити функції сайту і коди;
- витягти дані про функції сайту і розробити подальшу стратегію дій;
- підняти сайт в топ видачу пошукових систем;
- стабілізувати органічний трафік.
Кожен власник інтернет-магазину може створити унікальний проект, в якому будь-який клієнт буде щасливий придбати товар або скористатися послугою. Команда веб-студії проведе аудит інтернет-магазину, завдяки якому він буде приносити матеріальний прибуток і постійно розвиватися.
Seo-аудит є важливою складовою просування веб-сайту. Даний вид перевірки покаже, чому у ресурсу низька відвідуваність і які проблеми заважають збільшити трафік. Також проводиться оцінка технічних помилок, які чинять негативний вплив на ранжування пошукових систем.
В інтернет-магазині бувають і інші проблеми. Наприклад, трафік є, а продажів немає. Для того, щоб усунути ці недоліки, необхідно отримати рекомендації від фахівців і провести маркетингову оцінку.
Аудит інтернет-магазину – як підвищити якість просування?
СЕО-аудит – це розгорнута перевірка, яка допомагає оцінити відповідність технічних параметрів онлайн-сторінки алгоритмам пошукових систем. Аналіз веб-сайту дає можливість зрозуміти:
- · чи відповідає інтернет-магазин вимогам Google, Yandex і наскільки правильно і якісно він розроблений;
- · чи зможе веб-ресурс генерувати трафік за основними ключовими запитами в пошукових системах;
- · чи має веб-ресурс правильну СЕО-структуру і основні елементи для ефективного просування.
Команда веб-студії WebFox проведе якісний і професійний аудит інтернет-магазину і допоможе знайти проблеми невідповідності вимог пошуковій оптимізації. В першу чергу аналітики оцінять СЕО-структуру на основі загальної архітектури веб-ресурсу. Якщо вона не є коректною, то онлайн-сторінка не може правильно формувати трафік для пошукових систем.
Seo аудит інтернет-магазину – які рекомендації дають фахівці?
Професійний СЕО-аудит полягає в аналізі веб-сторінок і передбачає наступні рекомендації:
- · охоплення ключових запитів і слів, відповідно до конкурентів;
- · можливість просування веб-сайту як за низькочастотними, так і за середньочастотним запитам для того, щоб отримати високий рівень конверсії трафіку;
- · зручність навігації інтернет-ресурсу для кожного користувача.
Кваліфікована команда дасть рекомендації, як зробити інтернет-магазин зрозумілим і простим для відвідувачів.
Аналіз роботи інтернет-магазину – коли є потреба у професійному сео-аудит?
Аудит інтернет-магазину необхідний у таких випадках:
- 1. Низький рівень конверсії. Негативний вплив на розвиток веб-сайту надає повільна робота, незручна навігація і складний інтерфейс. Після надання послуги, ви отримаєте рекомендації зі збільшення конверсії.
- 2. Постійні поломки інтернет-ресурсу і висока ціна технічної підтримки. Окремі невеликі помилки з часом призводять до глобальних проблем. З кожним разом вартість технічної підтримки буде тільки збільшуватися. Перевірка допоможе налагодити працездатність веб-сайту і усунути як невеликі, так і складні помилки.
- 3. Проблеми з подальшим розвитком онлайн-сторінки. За допомогою СЕО-аналізу ви зрозумієте, в якому напрямку необхідно рухатися далі для того, щоб збільшити прибуток. У звіті надаються професійні технічні рекомендації, виконавши які ви зможете правильно організувати роботу онлайн-ресурсу.
- 4. Створення нового веб-сайту. Чим раніше будуть виявлені проблеми, тим швидше їх можна виправити і почати розвивати бізнес.
Основна мета оцінки роботи магазину – це отримання рекомендацій з локалізації проблем і помилок. Виправлення недоліків краще довірити професіоналам, які мають досвід роботи в цій сфері діяльності.
Маркетинговий аналіз інтернет-магазину – в чому полягає сео-аудит?
Головне завдання аналізу – це модернізація ресурсу в якості інструменту для просування бізнесу.
Кожен веб-сайт є інструментом маркетингу, за допомогою якого забезпечується взаємозв’язок з цільовою аудиторією. На жаль, в інтернеті можна побачити велику кількість ресурсів, які є тільки корпоративною візитівкою організації. Для того, щоб онлайн-сторінка приносила прибуток і розвивалася, необхідно регулярно проводити маркетинговий аналіз. Ви отримаєте корисну інформацію про те, як просунути бізнес і залучити велику кількість потенційних покупців.
Перевірка маркетингу грунтується на проведенні такої роботи:
- · оцінка дизайну;
- · СЕО-аналіз текстового контенту і перевірка його актуальності, унікальності;
- · перевірка статистики кількості відвідин користувачів;
- · аналіз веб-сайтів конкурентів;
- · оцінка бізнес-проекту.
Після проведення маркетингового СЕО-аудиту ви будете точно знати про всі дії відвідувачів веб-ресурсу і їх інтересах. Також ви отримаєте інформацію про відсутні сервіси і який вид реклами дасть ефективне просування.