Як зробити сайт ефективним та збільшити кількість продажів
08.08.2022
Как сделать сайт эффективным и увеличить количество продаж фото

Як зробити сайт ефективним та збільшити кількість продажів Власники бізнесу добре знають, що сайт – не просто візитка та обличчя компанії. Він – один з головних маркетингових інструментів, які забезпечують просування бренду та продажі. Якщо ваш веб-сайт довгий час знаходиться на одному місці у показниках конверсії, якщо продажі не зростають, якщо ви розумієте, що у […]

Детальніше
Ремаркетінг в SMM. Як настроїти? А головне – навіщо?
26.11.2015
Ремаркетинг в SMM. Как настроить? А главное - зачем?

Не всі, хто заходять до нас на сайт, приймають рішення про покупку з першого відвідування. Як не втратити потенційних покупців, а довести їх до покупки і при цьому зробити постійними клієнтами?

Детальніше
Хибні уявлення про безкоштовне створення сайту
26.11.2015
Заблуждения о бесплатном создании сайта

Кожен день інтернет поповнюється новими сайтами, які створюють як професіонали, так і звичайні користувачі. Плануєте створити сайт безкоштовно? Ви повинні чітко розуміти скільки труднощів може виникнути на шляху до цієї мети. Створити сайт з нуля не так вже й просто, як може здатися на перший погляд. Ви можете потрапити в одну з пасток, які приведуть […]

Детальніше
Прихована сила прайс-листа або як змусити прості таблички продавати
19.11.2015
Скрытая сила прайс-листа или как заставить простые таблички продавать

Прайс-лист – це не просто таблиця з цінами, це найпотужніший маркетинговий інструмент. Звичайно, це в тому випадку, якщо він складений грамотно. Постарайтеся скласти прайс-лист так, щоб він з великою ймовірністю зміг вплинути на рішення потенційних клієнтів.

Детальніше
Email-розсилка для повторних продажів
19.11.2015
Email-рассылка для повторных продаж

Ви знаєте, чим відрізняється стабільний бізнес від звичайного? Відповідь: великим відсотком повторних продажів! Як цього досягти і як активізувати свою бізнес-діяльність?

Детальніше
Що таке контент-маркетинг і як їм правильно користуватися?
17.11.2015
Что такое контент-маркетинг и как им правильно пользоваться

Контент-маркетинг – це не майбутнє бізнесу, а сьогодення, тому вже зараз потрібно розуміти, що це таке і як з його допомогою можна витягти для себе вигоду.

Детальніше
4 принципи побудови новинної статті для сайту
17.11.2015
4 принципа построения новостной статьи для сайта

На сьогоднішній день можна зустріти дуже багато неграмотних сайтів, статті яких приречені на провал. Вони нецікаві, що незаманюючі і не спонукають до дій. Те ж стосується і новин, які публікують на своїх сторінках автори, що дотримуються двох головних помилок:

Детальніше
Правильна комерційна пропозиція – ключ до угоди
29.10.2015
Правильное коммерческое предложение - ключ к сделке

Згідно зі статистикою, більше ніж у 90% підприємців спостерігаються низькі доходи від продажів. Чому? Головна причина – невміння правильно запропонувати свій товар/послугу.

Детальніше
Чим Google+ може бути корисна бізнесу
28.10.2015
Чем Google+ может быть полезна для бизнеса

Мало кому відомий такий інструмент просування в мережі як Google+. Не дивлячись на те, що соціальна мережа не стала популярною в російськомовному просторі, в порівнянні з Вконтакте і Facebook, є все ж деякі маловідомі корисні можливості, які корисно застосовувати.

Детальніше
11 причин, чому ваш сайт не просувається
26.10.2015
11 причин, по которым ваш сайт не продвигается

У вас стильний і яскравий сайт, але чомусь він не входить до конкурентоспроможних і не привертає велику увагу у потенційних клієнтів. В чому причина?

Детальніше