Вартість від 9000/місяць
Термін настройки до 10 днів
Які результати Ви отримаєте
Карколомний трафік
Розширення цільової аудиторії
Гарячі Ліди вже через 24 години
Моментальні продажі
Збільшена конверсія
Популяризація товару / послуги / бренду
Масштабування бізнесу
У 3-5 разів більше клієнтів
Оптимізація рекламної кампанії
ТОП пошукової видачі
Хочете отримати
індивідуальну пропозицію
зараз?
Залишити заявку

Вся суть динамічного ремаркетингу

Для більшості початківців інтернет-підприємців такий термін, як «ремаркетинг», залишається невідомим і загадковим. Ремаркетінг являє собою інструмент онлайн-маркетингу, який показує загальну рекламу відвідувачеві, який недавно заходив. Якщо ж говорити про те, що таке динамічний ремаркетинг Гугл, то це персоналізований, а значить більш ефективний інструмент, який показує раніше переглянуті товари.

Динамічний ремаркетинг і його переваги

Всі знають про те, що таке контекстна реклама. Так ось, динамічний ремаркетинг – це свого роду контекстна реклама, тільки більш адресна, і відповідає запитам користувача.

Суть даного інструменту краще пояснити на конкретному прикладі. Уявіть, що людина вирішила придбати собі новий планшет і ввечері переглядала на сайті інформацію про якийсь певної моделі. І коли зайде в інтернет вранці, то вона постійно буде бачити рекламу саме того планшету, який ви пропонуєте придбати. Як підсумок: якщо ціна на вашому сайті найбільш вигідна і приваблива, то потенційно зацікавлена ​​людина придбає його у вас.

Послуга динамічний ремаркетинг має цілий ряд переваг:

  1. 1. Персоналізований. Людина буде бачити тільки ті товари, які вона переглядала і які їй цікаві. За допомогою ремаркетингу користувач буде вчасно поінформований про зниження ціни на цікавий для нього товар.
  2. 2. Можливість експериментів. Під кожного користувача система створює різні банери, за допомогою яких можна визначити, чим саме цікавиться людина і оптимізувати дані.
  3. 3. Простота у використанні. Система самостійно підбирає креативи, а значить не потрібно створювати самому.
  4. 4. Швидкість. Потрібно відзначити, що сам інструмент налаштовується тривалий час, але все відбувається автоматично, без участі людини. Система сама визначить, який товар, і якому користувачеві показувати.

За допомогою такого інструменту ефективно продаються дорогі товари, для купівлі яких людям потрібно подумати.

Як правильно налаштувати динамічний ремаркетинг

Даний інструмент здатний принести бізнесу більший прибуток, однак потрібно знати, як правильно налаштувати динамічний ремаркетинг. Весь процес відбувається послідовно в 4 етапи:

  1. 1. Створюється фід з потрібними атрибутами. Він являє собою табличний файл, в якому міститься інформація про ваші послуги або товари. З даного файлу буде відбуватися підтягування актуальної інформації в оголошення. Якщо ваш інтернет-магазин має безліч товарів, які користуються повсякденним попитом, то можна створити кілька таких таблиць з розбивкою товарів за швидкістю споживання. Далі фід завантажується в систему і необхідно почекати близько 3-х робочих днів для його схвалення.
  2. 2. Встановлення коду на сайт. Для того, щоб знати, які товари були переглянуті відвідувачем, на кожну сторінку додається тег. Це досить трудомісткий і складний процес, краще його довірити фахівцям.
  3. 3. Створення аудиторії. Перед запуском реклами, повинна бути визначена аудиторія, якій і буде показувати контекстна реклама. В AdWords формується стандартний список відвідувачів, але можна додати власний або сегментувати всю аудиторію за певними параметрами.
  4. 4. Запуск динамічного ремаркетингу. Перед запуском створюється компанія, налаштовуються необхідні параметри, створюється група оголошень і можна вважати, що всі важливі настройки завершені.

Як бачите, весь процес досить складний і вимагає від людини чимало знань і досвіду. Тому, якщо вам потрібен adwords динамічний ремаркетинг, то звертайтеся в нашу веб-студію WebFox і відчуєте збільшення прибутку від використання даного корисного інструменту.

Динамічний ремаркетинг Google Ads – як оптимізувати

Щоб поліпшити показники реклами необхідно звернути увагу на наступні моменти:

  • · провести оптимізацію фідів – можна додати ціну зі знижкою або підставити якісні зображення;
  • · виключити непотрібні товари – краще прибрати всі товари з невисокою ціною і залишити дорогі;
  • · тестувати різні види оголошення – велика частина оголошень генеруються автоматично, але є можливість задавати власний креатив.

Також обов’язково потрібно тестувати аудиторію, виключати з показу клієнтів, які не реагують на рекламу.

Де замовити динамічний ремаркетинг в AdWords

Багато хто думає, що налаштувати динамічний ремаркетинг просто, проте не потрібно забувати про безліч підводних каменів, які стануть на шляху до розвитку бізнесу.

Наша веб-студія має цілу низку переваг, які вигідно відрізняють нас від інших компаній. Наші особливості:

  1. 1. Швидкість. Починаємо роботу відразу після обговорення всіх нюансів.
  2. 2. Результат. Ми зацікавлені в тому, щоб результат нашої роботи задовольняв всі запити замовника.
  3. 3. Досвід. В нашій команді працюють фахівці з необхідними знаннями, навичками і багатим досвідом.
  4. 4. Ціна. Ми не роздмухуємо прайс і не накручуємо високу ціну.

Хочете отримати якісну настройку динамічного ремаркетингу? Тоді телефонуйте швидше, і обговоримо всі деталі.