Email-рассылка для повторных продаж

Ви знаєте, чим відрізняється стабільний бізнес від звичайного? Відповідь: великим відсотком повторних продажів! Як цього досягти і як активізувати свою бізнес-діяльність?

 

Популярні типи контенту для повторних продажів

Потреби аудиторії дуже швидко змінюються, а конкуренти не втрачають часу і не шкодують сил, збільшуючи кількість привабливих пропозицій. Досвідченим підприємцям відомо, що на перших продажах успішний бізнес вже точно не побудувати, потрібні повторні продажі, однак домогтися їх не так просто.

Повторні продажі підвищують прибуток, роблять бізнес ефективним.

Що саме допоможе компанії досягти повторних продажів? Email-розсилка! Спробуйте акцентувати на ній увагу в своїй маркетинговій стратегії і ви досягнете хороших результатів.

Повторні продажі через емейл-розсилки → стабільний бізнес

Звичайно, набагато простіше продати товар вже існуючому клієнту, ніж залучити нового. Великий відсоток повторних продажів – це запорука стабільного бізнесу, але далеко не всім компаніям сьогодні вдається їх спостерігати у себе.

У Вас є постійні клієнти? Значить, Вашій компанії довіряють, нею цікавляться і виділяють серед багатьох інших.

Email-розсилка – один з найефективніших інструментів для повторних продажів і в цьому немає сумнівів. Щоб завоювати любов і увагу до свого бренду, вам потрібно грамотно підійти до організації поштових розсилок.

Який контент використовувати в еmail-розсилках, щоб домогтися повторних продажів

№1. Лист-подяка.

Будьте привітні і вдячні з покупцями. Приділіть час тому, щоб подякувати кожному за те, що він вибрав і купив товар саме у Вас. Це залишає свій емоційний відбиток. Подяку також можна упакувати у вигляді компліментів, наприклад, бонусна послуга, приємний подарунок.

№2. Опитування.

Проведіть опитування і дізнайтеся у клієнта, що йому сподобалося, а що, можливо, не влаштувало. Будьте вдячні і запропонуйте допомогу, адже це значно спрощує повторні продажі. Саме email-опитування серед покупців багато в чому допомагають вивчити конкретні потреби цільової аудиторії.

Опросы

№3. Секретна пропозиція.

Багато успішних компаній пропонують своїм покупцям індивідуальні знижки, подарунки до свят або продукцію для тестування. Подібні пропозиції дуже чіпляють покупців і така співпраця для них стає ще більш цікавою і вигідною. Постарайтеся в листах нагадувати клієнтам про найближчі акції і знижки.

Секретное предложение

№4. Статті-керівництва.

Статті-керівництва повинні бути написані професійною, але зрозумілою мовою з використанням фото і відеоматералу. Такий вид контенту повинен відповідати на питання: “Як?”. Клієнт зможе дізнатися корисну і цікаву для себе інформацію і у нього підвищитися довіра до Вас. Такі статті дуже корисні і як показує практика їх не ігнорують і не вважають спамом.

№5. Огляди товарів для допродаж.

Коли людина читає інформацію про товар – це одне, а коли бачить його на відео, то бажання придбати його посилюється, у нього швидко формується імпульс “я хочу це придбати”.

№6. Листи про акційні пропозиції

Через емейл можна інформувати клієнта про можливі знижки, акції та бонуси, що змушує людей звернути на Вашо товар більше уваги.

Письма об акционных предложениях

№7. Відгуки.

У наші дні люди спочатку перевіряють, а потім купують. Щоб у них сформувалася довіра до Вашої компанії знадобляться відгуки про неї. Прочитавши відгуки, потенційні клієнти стануть більш лояльними до Вас. Безумовно, відгуки повинні бути позитивні, продаючими. Тому дуже важливо спонукати користувачів залишати відгуки, не чекайте, що вони зроблять це самостійно – попросіть їх про це в листі через якийсь час після покупки.

№8. Новини.

Не забувайте повідомляти клієнтів про новинки, які вони зможуть зустріти у Вас найближчим часом. У емейл-розсилках обов’язково використовуйте фотографії про новий товар, щоб людина змогла візуально його оцінити.

Новости

№9. Лайфхаки.

Лайфаки стали дуже популярними, вони спрощують наше життя, роблять його більш цікавим і простим. Такий вид контенту дуже часто використовується і добре працює. Наприклад, можна застосувати такий лайфак: “5 варіантів, як носити палантин”. Отримувати подібні листи – це завжди приємно!

Лайфхаки

№10. Поради, секрети, майстер-класи, ТОПи.

Такий контент практично завжди читають і коментують. Всілякі поради, рекомендації, секрети працюють на 100%. Це дуже вдалий формат для повторних продажів.

№ 11. Інтерв’ю.

Контент-маркетинг дуже часто використовує інтерв’ю з експертом. Ця інформація розповість про виникнення у Вашому асортименті нової популярної новинки і т.п.

Не забувайте бути на очах у покупців. Балуйте їх, пропонуйте вигідне і корисне, а одночасно з цим Вам вдасться формувати лояльне ставлення до себе.

Ключові поради для тих, хто використовує еmail-розсилку для повторних продажів

  1. ➜ Надсилайте регулярні, але не занадто часті листи (оптимальний час 1 раз в тиждень, але не рідше 1 разу на місяць);
  2. ➜ Скористайтеся налаштуванням автоматичних листів;
  3. ➜ Запропонуйте клієнтам підписатися на розсилку;
  4. ➜ Надсилайте листи-нагадування (інформуйте про найближчі акції і знижки кілька разів);
  5. ➜ Не відправляйте листи всім підряд, витратьте краще час на сегментування клієнтської бази і дізнавайтеся більше про свою аудиторію.