










доходу
бренду
бюджету
на сайт
повертається знову
індивідуальну пропозицію
зараз?

Приватним підприємцям

Компаніям
малого і середнього бізнесу

Дистриб'юторам, рітейлерам, дилерам

Представникам великого бізнесу

Великим корпораціям

Початківцям стартаперам

Аналізуємо тематику сайту, конкурентне середовище, визначаємо потенційних клієнтів, складаємо подальшу стратегію розкрутки, плануємо структуру кампаній, розробляємо рекламні оголошення, формуємо семантику.

Реєструємо особистий аккаунт, налаштовуємо рекламний кабінет і веб-аналітику, підключаємо лічильники. Запускаємо рекламу в Google Adwords / Yandex Direct, узгоджуємо попередні ціни за клік / показ / лід.

Аналізуємо перші результати, впроваджуємо планові зміни, коригуємо вартість кліка, ключові слова, географію. Насамперед підвищуємо показник клікабельності, рейтинг оголошення, рентабельність рекламної кампанії.

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу: що було впроваджено, які реальні цифри, наскільки ефективний контекст, чи досягнуті поставлені цілі. Складаємо план дій на наступний місяць.

Контекстна реклама для b2b: особливості просування, від яких залежить результат
Оголошення з динамічним контентом, які з’являються на сайтах різної спрямованості в залежності від наших інтересів, – чудовий спосіб реклами для продавця, який хоче донести інформацію про свій товар до максимальної кількості користувачів. Однак одна справа, якщо ваш продукт призначений для реалізації кінцевому споживачу, і зовсім інша, якщо ваш клієнт відноситься до сегменту b2b.
Контекстна реклама в цьому випадку працює так само ефективно, але її створення і розміщення мають ряд особливостей, без урахування яких ви ризикуєте витрачати рекламний бюджет без належної віддачі.
Інтернет-простір – це величезна аудиторія, і виділити в ній людей, які є цільовим сегментом вашого бізнесу, – завдання не з легких. Знайти і привести на потрібний сайт тих, хто працює в b2b, і, більш того, приймає рішення про закупівлю товарів або послуг для бізнесу, під силу далеко не кожному фахівцю в галузі реклами. Саме тому багато підприємців відмовляються від цієї ідеї вже на етапі її виникнення. Але це рішення аж ніяк не є правильним. Адже при максимальній релевантності показу і високій клікабельності оголошень прибуток бізнесу можна збільшити в кілька разів.
Де замовити послугу b2b контекстна реклама
Контекстна реклама для b2b передбачає індивідуальну стратегію, ретельний підбір тематичних ключів, постійний аналіз ефективності та коригування дій залежно від отриманого результата. Впоратися з завданням такої складності під силу тільки фахівцям, що мають значний досвід у цій сфері.
Команда веб-студії WebFox вже кілька років виводить сайти своїх клієнтів в ТОП. Співпраця з нами допомагає їм заощадити до 60 відсотків рекламного бюджету і отримати при цьому до 80 відсотків додаткового доходу. Тому практично всі наші замовники стають нашими постійними клієнтами.
Хочете отримати настільки ж вражаючі результати продажів? За допомогою інструменту контекстна реклама для b2b це реально, причому в досить короткий період. Залишайте заявку на нашому сайті і ми зв’яжемося з вами найближчим часом. Довірте просування свого бізнесу професіоналам і отримаєте стабільний приріст клієнтів протягом усього періоду нашого співробітництва.