Вартість від 5500/місяць
Термін настройки до 10 днів
Як виглядає контекстна реклама
Кілька фактів про нас
Які результати Ви отримаєте
Карколомний трафік
Розширення цільової аудиторії
Гарячі Ліди вже через 24 години
Моментальні продажі
Збільшена конверсія
Популяризація товару / послуги / бренду
Масштабування бізнесу
У 3-5 разів більше клієнтів
Оптимізація рекламної кампанії
ТОП пошукової видачі
Готові кейси
Зв'яжіться з нами!

Щоб отримати індивідуальну пропозицію, достатньо:

Залишити заявку

Контекстна реклама або як не втратити клієнтів

Говорячи про контекстну рекламу, мають на увазі оголошення різних типів (графіка, текст, відео), які демонструються користувачеві відповідно до його пошукових запитів. Але фактично, сюди входять всі можливості розміщення реклами в інтернеті, в тому числі таргетована реклама в соціальних мережах і ретаргетінг (ремаркетинг).

Контекстна реклама під ключ – переваги для бізнесу

Використання можливостей великого функціоналу рекламних систем дозволяє простіше і швидше привернути увагу зацікавленої в товарі чи послузі користувача. Грамотно підібрана і реалізована настройка контекстної реклами під ключ починає працювати з моменту запуску, збільшуючи кількість дзвінків і продажів. Використання цього способу дозволяє:

  • · привернути увагу цільової аудиторії;
  • · швидше отримати результат-віддачу;
  • · визначити продаючі оголошення і просувати їх;
  • · підвищити показник КЕП (CTR);
  • · за рахунок тестування і оптимізації зменшити вартість за один «клік»;
  • · підвищити рентабельність інвестицій;
  • · успішно анонсувати заходи і нові продукти;
  • · ефективно просувати бренд, підвищити його впізнаваність.

Замовити контекстну рекламу під ключ, означає отримати дієвий інструмент для оптимізації, більш широкого охоплення і швидкого продажу. З її допомогою можна націлюватися на певну ЦА, виділену за віком, купівельною спроможністю, географічною ознакою, інтересам та іншими критеріями.

Налаштування контекстної реклами під ключ: кроки до успіху

Налаштування реклами – це тонкий математично вивірений процес в поєднанні з творчою фантазією. У ньому можна виділити кілька важливих етапів:

  • · аналіз сайтів основних конкурентів (вид, ціни, оффер);
  • · оцінка попиту, збір ключових слів;
  • · аналіз релевантності запитів, доцільність реклами на їх основі;
  • · формування продаючих оголошень, які б враховували реклами конкуруючих компаній;
  • · узгодження пошукових фраз і запуск реклами за теплими і гарячими «ключовими словами»;
  • · оцінка сайту, виявлення і усунення слабких місць;
  • · тест на зручність для відвідувачів (якість юзабіліті);
  • · тестовий запуск з оцінкою основних параметрів (CTR, ліквідність рекламної кампанії);
  • · оптимізація контекстної реклами.

Щоб отримати максимальну користь від контекстної реклами, не витрачаючи зайвого часу і фінансів, простіше доручити цей процес професійній команді WebFox. І ми вирішимо це завдання швидко і ефективно.