






Продажі «тут і зараз» реальні. Головне – використовувати унікальний і правильно налаштований контекст. Ці платні оголошення в формі тексту, банера або відео забезпечують позитивну реакцію цільової аудиторії. Результат очевидний – моментальна покупка!
Запуск контекстної реклами: основні нюанси
Налаштувати контекстну рекламу можна і самостійно, але це не гарантує 100% ефективності рекламної кампанії. Тому такий важливий процес краще довірити фахівцям WebFox. Наша веб-студія точно знає, як швидко підвищити продажі і впізнаваність бренду, як гармонійно презентувати товар або послугу в різних пошукових системах. А для блискавичного просування вашого проекту ми радимо настройку контекстної реклами.
Стратегічне планування рекламної кампанії
Спрогнозувати захоплений відгук у потенційних покупців дуже просто – достатньо скласти план рекламної кампанії, зробити аналіз сайту і ЦА. Але перш, ніж контекстна реклама запрацює, потрібна її якісна настройка. Без цього заходу весь складений алгоритм розкрутки зведеться нанівець.
В кінцевому підсумку ми генеруємо рекламну стратегію, засновану на настроюваних параметрах ефективності, бізнес-інтересах клієнта, а також інформації, отриманої в ході всебічного моніторингу ніші.
Комплексні настройки контекстної реклами: топ-6 ключових завдань
- 1. Постановка цілей.
- 2. Вибір майданчиків.
- 3. Таргетингові процеси.
- 4. Виключення нерелевантних каналів розкрутки.
- 5. Визначення оптимального часу показів.
- 6. Запуск ретаргетингу (повернення відвідувачів).
Виконання всіх цих поетапних завдань дає можливість скоротити витрати на нецільові покази і правильно визначити установки контекстної реклами.
Які результати ви отримаєте?
- · Збільшення конверсії веб-ресурсу.
- · Зростання трафіку на сайті.
- · Підвищення обсягів продажів.
- · Попадання на перші позиції пошукової видачі.
- · Максимальна лояльність до бренду.
- · Повернення користувачів, які раніше відвідували вебсайт.
Як бачите, контекстна реклама, якщо її вміло налаштувати, дає позитивний ефект у багатьох аспектах: у сео-просуванні, продажах і позиціонуванні торгової марки (брендинг). Причому відбувається все це блискавично – вже на перших етапах так званої advertising campaign. Ви можете на практиці «відчути» результати подібної роботи, якщо скористаєтеся послугами нашої компанії!
Ціна настройки: плануємо бюджет контекстної реклами
Запуск контексту є одноразовою послугою, тому бюджет планується один раз і на весь комплекс виконуваних робіт. Тарифікація прописується в договірній угоді на початковому етапі співробітництва між нашою фірмою і клієнтом.
Можливе налаштування контекстної реклами як за передоплатою, так і без.
Кінцева ціна залежить від термінів і складності вебпроектів. Якщо це великий корпоративний портал або багатосторінковий інтернет-магазин, то попрацювати доведеться не один день (цей захід займає максимум десять діб), а значить і вартість буде вище. Якщо ж вам треба прорекламувати новий стартап у вигляді лендінг пейдж або сайт-візитку, то обійдеться на порядок дешевше.
6 причин замовити налаштування контекстної реклами у нас
- 1. Сертифіковані спеціалісти.
- 2. Багаторічний досвід в різних сферах і сегментах бізнесу, в тому числі b2b.
- 3. Досвід налаштування рекламних кампаній на різні країни світу.
- 4. Персональний вхід-менеджер готовий підтримувати і розвивати ваш проект на постійній основі.
- 5. Ефективна настройка контекстної реклами гарантована.
- 6. Ціни на послуги веб-аналітики набагато нижче, ніж на ринку.
Контекст працює миттєво. Готові запустити свій бізнес і отримати вигоду вже сьогодні? Телефонуйте!