Вартість від 7000/місяць
Термін настройки до 10 днів
Як виглядає контекстна реклама
 
Почніть проект з WebFox
Підготовка

Аналізуємо тематику сайту, конкурентне середовище, визначаємо потенційних клієнтів, складаємо подальшу стратегію розкрутки, плануємо структуру кампаній, розробляємо рекламні оголошення, формуємо семантику.

Запуск

Реєструємо особистий аккаунт, налаштовуємо рекламний кабінет і веб-аналітику, підключаємо лічильники. Запускаємо рекламу в Google Adwords / Yandex Direct, узгоджуємо попередні ціни за клік / показ / лід.

Ведення

Аналізуємо перші результати, впроваджуємо планові зміни, коригуємо вартість кліка, ключові слова, географію. Насамперед підвищуємо показник клікабельності, рейтинг оголошення, рентабельність рекламної кампанії.

Звітність

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу: що було впроваджено, які реальні цифри, наскільки ефективний контекст, чи досягнуті поставлені цілі. Складаємо план дій на наступний місяць.

Зв'яжіться з нами!

Щоб отримати індивідуальну пропозицію, достатньо:

Залишити заявку

Як правильно створити товарне оголошення в Гуглі

У пошукових системах торгові підприємства і інтернет-магазини стикаються з величезною конкуренцією. Високі позиції у видачі збільшують приплив відвідувачів. Особливе місце в пошуку займає контекстна реклама, оскільки вона відображається в результатах на ТОП-3 місцях. Також значимі товарні оголошення, які відносяться до ефективних інструментів просування продукції. Студія WebFox забезпечує створення, налаштування і запуск оголошень для рекламування товарів.

Що таке товарні оголошення Гугл і як допомагають в продажах

Товарне оголошення – це спеціальний банер для реклами продукції в інтернеті, який містить зображення товару, найменування, його ціну і домен сайту.

За допомогою цього інструменту продукція просувається успішніше, оскільки відображається на топових позиціях. Товари потрапляють в поле зору відразу і окремою карткою, що виділяє їх поряд з іншими пропозиціями. Також їх плюс в релевантності, адже вони відповідають запиту і відображаються для зацікавлених користувачів.

Як запустити товарне оголошення в Google пошуку

Налаштування товарних оголошень відбуваються через Merchant Center. Для цього знадобиться фід, тобто файл-шаблон з інформацією. У таблицю входять дані:

  • · про магазин;
  • · про його структуру і категорії;
  • · про асортимент;
  • · про ціни на продукцію;
  • · про доставку та оплату.

Для правильного запуску реклами за товарами слід особливу увагу приділити фіду, на якому буде будуватися рекламна кампанія. Це не просто назва товару, це прописування ключових слів, умов продажу і технічні атрибути. Тому створювати його повинен досвідчений програміст, щоб врахувати всі деталі і пройти перевірку від Google.

Після затвердження фіду його завантажують в Google Adwords. Там вся інформація розподіляється за категоріями і автоматично форматується в картки під запити.

Що входить в налаштування товарних оголошень від WebFox

Співпраця з нашою веб-студією включає такі етапи:

  1. 1. Обговорення категорій для просування – обсяг роботи, терміни, вартість.
  2. 2. Узгоджуються рекламні стратегії. Наші фахівці створюють товарні оголошення в Гугл і формують стратегії, які обговорюють з замовником.

З усіх питань консультуємо і підбираємо найкращі рішення для вашої ситуації, щоб досягти результату і вписатися в ліміти бюджету.

Безпосередньо робота наших співробітників складатиметься з таких дій:

  • · складання ТХ для фіду;
  • · формування таблиці за всіма правилами системи;
  • · завантаження фиду на перевірку;
  • · транспортування даних в систему Adwords;
  • · запуск реклами.

Також співробітники студії можуть сформувати звіт про відстежені результати. Для цього користуються функціями Google Analytics. Аналітичний сервіс відобразить всю інформацію про товарні оголошеннях Google – кількість переглядів, кліків та інших показників.

Чому варто замовити товарні оголошення Adwords в нашій студії

Команда WebFox відповідально виконує кожне замовлення – вибираємо кращі рішення для потреб клієнта і цілком віддаємося роботі на результат. Успіх наших замовників – це і наш успіх. Це не просто твердження, це наш принцип. Ми зацікавлені в плідному і тривалому співробітництві, тому приділяємо розробкам максимум зусиль і знань.

Замовити у нас товарні оголошення в Google пошуку варто, щоб:

  • · економно розпорядитися бюджетом – це вигідне вкладення без втрат, «зливу» бюджету;
  • · отримати ефективні результати просування товарів;
  • · запустити рекламу в оперативному режимі без затягування термінів.

Наші програмісти враховують всі вимоги Гугла і працюють оперативно, дотримуючись обов’язків за договором.