
Просування в Pinterest


аудиторії

передплатники

конверсії

покупця

які зашкалюють

успіх і процвітання

на сайт з соц. мереж

до продукту

серед споживачів

комплексі

комунікація з
клієнтами

база потенційних
замовників

рейтингу кращих
компаній

Як можна реалізувати в Pinterest просування
На даний момент Pinterest не такий популярний, як інші соціальні мережі. Але в Pinterest просування також має свої резони через певні рекламні можливості. На який трафік можна розраховувати, і як досягти високих показників – розкажуть і допоможуть здійснити фахівці студії WebFox.
Які в Pinterest просування має особливості
Соцмережа Пінтерест – це каталог ідей, в який користувачі публікують свої фото та відео роботи. Ці роботи групуються у тематичні дошки, тобто папки. Просування Pinterest-сторінки за рахунок цих категорій відбувається набагато легше:
- · картинки зберігають інші користувачі на своїх дошках;
- · тематичні дошки пропонують зацікавленим у темі користувачам;
- · у опис до фото можна додавати посилання на сайт і отримувати автоматичні переходи.
Пінтерест активно використовують для пошуку ідей і прийняття рішень, тому багатьом брендам вигідно просувати свої товари у цю соціальну мережу. Це допомагає популяризувати продукцію і підштовхнути людей до покупок.
Як реалізувати просування в Pinterest
У вас повинен бути бізнес-профіль, в якому можна переглядати статистику. Щоб просування в Pinterest було успішним, важливо також створювати стильний контент.
Послуги нашої веб-студії допоможуть:
- 1. Сформувати контент-план у вашій ніші.
- 2. Створити наповнення, яке буде актуальним серед користувачів.
- 3. Запускати товари і проекти з грамотною подачею.
Наші фахівці допоможуть розкрутити вашу продукцію, з огляду на специфіку товарів і особливості аудиторії. Оскільки в Пінтерест більше купують жінки США, то на українську аудиторію невисока конкуренція. Рекомендуємо замовити просування Pinterest від професіоналів з WebFox і отримати високий і стабільний трафік.