Як виглядає реклама в соц мережах
Ми заслужили і виправдали довіру
Кілька фактів про нас
Які результати ви отримаєте
6 причин довіриться Webfox
Задіяні фахівці
Приклади оформлення груп/сторінок
Зв'яжіться з нами
Як виглядає реклама в соц мережах
Кілька фактів про нас
Які результати Ви отримаєте
Збільшений охоплення
аудиторії
Тільки цільові
передплатники
Ідеальні показники
конверсії
Захоплені відгуки
покупця
Обсяги продажів,
які зашкалюють
Угоди, що приносять
успіх і процвітання
Природний трафік
на сайт з соц. мереж
Підвищений інтерес
до продукту
Популяризація бренду
серед споживачів
Крута репутація в
комплексі
Налагоджена
комунікація з
клієнтами
Сформована
база потенційних
замовників
Топове місце в
рейтингу кращих
компаній
6 причин довіриться WebFox

До ваших послуг досвідчені професіонали з профільною освітою. Всі фахівці практикують нестандартний підхід до роботи, багато креативу, експериментують і постійно вчаться чомусь новому.

Ексклюзив - наше кредо. Завжди відкриті до неординарних рішень, оригінальним концепціям, ноу-хау розробкам. Завдяки високим знанням в області Social Media Marketing, дизайну і таргетингу ми створюємо не просто спільноти, а твори мистецтва, покликані об'єднувати передплатників і надихати їх на покупки.

Працюємо за принципом win-win, завдяки чому у виграші залишаються всі сторони взаємодії: клієнти, цільова аудиторія, можливі партнери та, звичайно ж, наша дизайн-студія. А задоволені замовники - наша місія!

Оперативно запускаємо рекламні кампанії, не допускаємо затримок, простоїв і зривів дедлайну. Всі побажання щодо термінів обговорюємо індивідуально і прописуємо ці пункти в договорі.

Гарантуємо стабільну цінову політику. Фіксуємо ціни в національній валюті. Вартість послуги залежить від обраних вами каналів просування (з урахуванням чисельності та типу) і додаткових вимог (цілі, пости). Тарифний план включає базовий або розширений СММ-пакет. Всі розцінки середньоринкові.

Стежимо за показниками KPI: відвідуваністю ресурсу, конверсією, швидкістю завантаження сторінок, поведінкою користувачів, кількістю замовлень і переходів на сайт, прибутковістю проекту, клікабельністю, юзабіліті.

Хочете отримати
індивідуальну пропозицію
зараз?
Заповнити бриф
Залишити заявку
Задіяні фахівці
SMM-МЕНЕДЖЕР
  • Створення контент-плану
  • Інтеграція СММ-активностей в маркетингову стратегію
  • Управління бюджетом на розкрутку
  • Управління репутацією бренда
  • Аналіз конкурентів і ринкової ніші
  • «Прив'язка» веб-ресурсу компанії до акаунтів в соцмережах
  • Наповнення групи коментарями, публікаціями, інтерактивним контентом
  • Виявлення та відстеження трендів
Копірайтер
  • Участь в розробці SMM-стратегії для проекту
  • Генерація креативних ідей по просуванню бізнесу в соцмережах
  • Написання унікального текстового контенту для груп і співтовариств
  • Робота над слоганами, сценаріями, онлайн-заходами, інфоприводи
  • Адаптація і редактура рекламних текстів
  • Складання звітів
Дизайнер
  • Створення динамічного і статичного контенту для соціальних мереж
  • Оформлення сторінок за затвердженими макетів
  • Проектування графіки для СММ-каналів
  • Оптимізація дизайн-елементів інтерфейсу (типографіка, колір, навігація, іконки)
  • Робота з растровими і векторними графічними редакторами (Adobe CC, SketchApp та ін.)
  • Web-анімація і її впровадження в соцмережі
Таргетолог
  • Визначення потреб та сегментація цільової аудиторії
  • Налаштування таргетированной реклами під ЦА
  • Розробка, публікування і модернізація рекламних оголошень
  • Ведення та модерація рекламних кабінетів
  • Створення банерів, що затягають міні-повідомлень і картинок
  • Статистика та звітність
Приклади оформлення груп / сторінок
Зв'яжіться з нами!

Щоб отримати індивідуальну пропозицію, достатньо:

Заповнити бриф
Залишити заявку

Ви ще не використовуєте просування сайту в соц мережах?

Social media promotion – потужний генератор прибутку і загального визнання. Але перш ніж «пожинати плоди» від виконаної роботи в СММ, потрібно розробити чітку стратегію просування. Чим, власне, ми і займаємося.

Просування в соц мережах: перші кроки

Перше, що нам необхідно зробити, – це визначитися з цілями, тематикою, завданнями, інструментами та форматом розкрутки. Потім можна вибрати соціалмережу для ефективної маркетинг-кампанії.

А знаєте, як остаточно завоювати публіку і підвищити впізнаваність бренду на максимум? Тут все просто. Досить замовити послуги SMM просування у нашій веб-студії.

Де краще замовити просування і в яких соціальних мережах?

Розкрутку можна без побоювань довірити оптимізаторам нашої компанії. Ми виконуємо свою роботу чітко і злагоджено, враховуємо побажання замовника, завжди дотримуємося термінів і гарантуємо стабільну цінову політику – і не тільки з SMM просування, а й з інших послуг.

Створюємо рекламні пости і тексти, які працюють на імідж, репутацію вашої фірми. Наш контент піднімає продажі і впізнаваність торгової марки! Погодьтеся, краще, коли інтернет-бізнес розвивається відразу в двох-трьох каналах. WebFox веде сторінки в:

  • · Facebook
  • · Instagram
  • · Twitter
  • · Pinterest
  • · LinkedIn
  • · YouTube та ін.

Соцканалів може бути величезна кількість, це не весь список наших можливостей. З кожним днем ​​перелік ІТ-послуг збільшується, а отже у вас більше шансів просунути свій онлайн-стартап в топ-10 або топ-3 пошукової видачі. Головне – якомога раніше зайнятися СММ просуванням своєї справи. Так ви зробите ім’я, напрацюєте позитивні відгуки, відкриєте собі вихід на нові ринки і залучите в інтернет-магазин різні споживчі аудиторії. Благо, можливості, які пропонує наша веб-студія, дозволяють підприємцям стати не просто лідерами, а флагманами профільного сегменту.

SMM-кампанія для вашого бізнесу

Як бачите, ми працюємо з соцмайданчиками різного профілю – з різноплановими аудиторіями, трафіком, конверсіями та рівнем залученості. Давайте приступати до СММ-сесії поступово, починаючи з найзатребуваніших.

Facebook
Просування сайту в соціальних мережах типу ФБ об’єднує в собі СММ-практики і гугл-алгоритми. Чим більше лайків і репостів, тим більше посилань на статтю з певного сайту, а отже, буде максимально природний трафік на веб-ресурс з соцмережі.

Налаштувати бізнес-рекламу в фейсбуці можна, використовуючи особисту сторінку. Досить створити рекламне оголошення і активувати опцію «Просунути». Результати рекламної кампанії відображаються, якщо зайти у вкладку Центру реклами. Саме там розміщена докладна статистика, яка допомагає контролювати показники ефективності. Далі слід більш активно практикувати СММ просування:

  • · створити співтовариство власного бізнесу;
  • · організовувати акції, вікторини, розпродажі, конкурси, знижки з відповідним анонсуванням, яке моментально з’явиться в
  • · новинній стрічці у друзів і підписників;
  • · публікувати заманюючий контент, який мотивує і спонукає до дії;
  • · робити взаємопіар (договір з клієнтами, партнерами про взаємовигідне рекламне анонсування);
  • · рекламувати методом SMM товари і послуги (ціна вказується за бажанням) з активними посиланнями на свій вебсайт в інших спільнотах зі схожою тематикою;
  • · сповіщати читачів про нові надходження товару і події.

3 способи розкрутки в Фейсбук

  • · особисту сторінку;
  • · групу;
  • · бізнес-сторінку.

Перший варіант ідеально підходить для початківців стартаперів або професіоналів, які працюють самостійно і просувають свої послуги як ексклюзивні. Це можуть бути копірайтери, автори, психологи, тарологи, астрологи, ІТ-фахівці, фітнес-тренери, масажисти тощо. Якщо практикувати SMM просування (Україна) в групі, то тут акцент більше піде на спілкування (формування споживчої лояльності), ніж на продаж і брендування. А ось бізнес-сторінка вже дозволяє проводити таргетинг і велику рекламну кампанію.
Це складна робота, що вимагає щоденної участі, тому краще довірити її фахівцям нашої веб-студії.

Instagram
Ще один соцканал, де крутяться мільйони потенційних партнерів для бізнесу. І якщо розкрутка Інста соц мереж довірена веб-майстрам WebFox, замовник отримує:

  1. 1. Швидке залучення не менше ніж 3000 активних передплатників, половина з яких перейдуть в розряд партнерів або покупців.
  2. 2. Збір даних ЦА – місце розташування, стать, вік.
  3. 3. Регулярне розміщення унікальних постів з ексклюзивними зображеннями.
  4. 4. Створення, публікацій, оптимізація хештегів.
  5. 5. Спілкування з клієнтами або рекомендації для власника сайту.
  6. 6. Гарантоване отримання понад 100 лайків під щоденними постами.
  7. 7. Дизайнерський унікальний логотип для сторінки.
  8. 8. Таргетована реклама.

Процедура SMM просування в Інсти – ключовий напрямок нашої діяльності. Гуру маркетингу запускають рекламні кампанії нового покоління! І це шикарна пропозиція для тих, хто хоче виділитися з натовпу, розповісти суспільству про свій досвід або професіоналізм. Блогери, стартапери, ви де? «Вебфокс» запрошує обдарованих особистостей, щоб зробити їм ім’я в Інстаграмі – але ж кращого місця не знайти!

Twitter
Соціальна мережа, яка допоможе залучити масу клієнтів і заявити про свій бізнес всьому світу. Це мікроблог, де можна залишати маленькі повідомлення. Дані з цієї соцплатформи враховуються при ранжируванні вебсайтів в гуглі. Працює розкрутка сайту в соц мережах як годинник і дуже просто:

  • · чим більше твітів на сторінки сайту, який рекламується, тим крутіше;
  • · чим більше підписок, тим швидше твіт проіндексується в пошуковій системі.

Просувати просто, якщо використовувати всі інструменти, запропоновані даним майданчиком і деякі інноваційні напрацювання WebFox. Для просування нового твіту знадобиться всього кілька годин. Він буде спрямований тільки на цільову аудиторію. Це люди, які стануть чекати щоденних оновлених повідомлень і обов’язково щось відзначать, виберуть для себе.

Фахівцям нашого агентства відомо, як створити ексклюзивний пост, який зацікавить мільйони користувачів. Замовнику залишається лише контролювати щоденні результати і відстежувати прогресивне зростання від SMM, але навіть ця послуга є в нашому прайс-листі. Просто довірте нам свій аккаунт / особистий кабінет, і бізнесовий аудит буде в надійних руках.

Pinterest
В даній соціальній мережі близько 250 мільйонів користувачів. Цифра не така значна, як в Інстаграмі або Фейсбуці. Але унікальність Пінтерест в тому, що близько 80% всієї аудиторії налаштовані на придбання необхідних товарів або цікавляться вигідними бізнес-пропозиціями.

Якісні пости, опубліковані в рамках професійного просування в соціальних мережах, швидко привернуть платоспроможних споживачів, збільшать трафік сайту і виведуть бізнес на абсолютно новий рівень. Це єдина мережа, яка цілеспрямовано перенаправляє клієнтів на сайт. Налаштована на цільову аудиторію, які згруповані за віком, інтересами, мовами спілкування, країною проживання. Уже відомо, що найбільше покупок здійснюється саме через цю зростаючу мережу.

LinkedIn
Соціальна мережа для бізнесменів, яким, до речі, в обов’язковому порядку потрібна SMM розкрутка. Тут активно розвиваються, шукають партнерів, замовників і великих покупців представники таких напрямків:

  • · керівники відомих бізнес-проектів,
  • · маркетологи зі світовим ім’ям,
  • · дилери,
  • · продавці сегментів 2В2,
  • · топ менеджери,
  • · новачки-стартапери.

Динамічна рекламна кампанія на цьому каналі обов’язково приверне ділових партнерів, які цікавляться конкретним видом діяльності. Ефективність просування в бізнесових соц мережах подібного типу доведена на практиці!

YouTube
Зняти відеоролик нескладно. Це може зробити навіть дитина. І тільки досвідчений оператор і відеомонтажер здатні створити з відзнятого матеріалу справжній шедевр, який приваблює мільйони передплатників і майбутніх інтернет-клієнтів. Ми це вміємо і робимо.

У наших відео наочно розказано і показано, в чому переваги бізнесу, як він розвивається, де знаходиться і хто є успішними партнерами. Кожен SMM ролик, орієнтований на послуги, непрод- і продтовари або торгові марки, містить специфічні «фішки» у вигляді посилань, ключових слів, тегів. Саме вони налаштовані на те, щоб залучити до перегляду якомога більше людей.

Оптимізовані відеоролики можна відображати на особистому ютуб-каналі, що може стати візитною карткою фірми. Якісні відео представлять ТМ у вигідному світлі, акцентуючи увагу споживачів на товарних новинках, виробничих потужностях, технологіях та інших перевагах бренду.

Чим більше соцмереж задіяно, тим динамічніше потік потенційних клієнтів. А чим частіше з’являються ліди, тим вищі шанси отримати колосальний дохід. Тому просування в соціальних мережах – це ідеальний шанс заявити про себе і розкрити весь потенціал свого стартапу.

«Вебфокс», до слова, рекомендує вдаватися не тільки до СММ-концептів, але також до СЕО-розкрутцки. Така потужна активність надасть підприємцю необмежені можливості в:

  • · продажах;
  • · популяризації своєї справи;
  • · залученні аудиторії;
  • · піднятті на вершину бізнес-олімпу.

Пора розвиватися, панове!

Стратегріческое SMM просування сайту: скільки соціальних каналів використовувати?

Рекомендуємо оформити відразу кілька послуг з СММ. Це дозволить вам сформувати позитивний імідж компанії, збільшити продажі на більш ніж 65%, а також популяризувати свій бренд або повністю регенерувати його. Природно, при підборі пакету послуг ми аналізуємо сферу вашої діяльності, комерційний інтерес, цільову аудиторію. Виходячи з отриманої інформації складаємо стратегію – чи буде це розкрутка в декількох соц мережах або все-таки в одній. Нами створюється група, бізнес-сторінка або ж окремий акаунт, де і відбувається комунікація з підписниками.

Також при складанні СММ-плану ми враховуємо, що саме просуваємо: вебсайт, товар / послугу, бренд / торгову марку. Розкрутка того чи іншого ресурсу / продукту має свою індивідуальну специфіку. Від цього і відштовхуємося, коли запускаємо маркетинг.

Як відбувається просування сайтів в соціальних мережах: практика WebFox

Якщо враховувати, що соцплатформи вже давно не використовуються як майданчики для простого спілкування, то зайнятися сео просуванням веб в їх рамках – досить вигідний захід. Всі імениті бренди розвивають онлайнбізнес саме там. Це можливість знайти партнерів не тільки серед близького оточення, а й вийти на більш глобальні, світові масштаби. Багато бізнесменів, які співпрацюють з нами, вже давно зуміли оцінити переваги даної стратегії. Хочете і ви бути в топі? Тоді почнемо просування сайту в соціальних мережах з нуля!

З чого починається розкрутка сайту

Важливий момент – це унікальний дизайн і контент, розміщений на сторінках інтернет-ресурсу. Крадені зображення або нецікава інфа не притягнуть відвідувачів. Тому перед тим, як позиціонувати портал на соцпорталі, важливо провести попередні роботи:

  • · аудит і аналіз сайту;
  • · повне оновлення або редактура контенту;
  • · створення плану по методу СММ просування;
  • · розробка попереднього списку потенційних клієнтів з числа зацікавлених (реклама в групах за інтересами).

Чим власне ми і займаємося.

Довіртеся профі!

Це досить складний процес, що вимагає професійного підходу. Не кожному власнику бізнесу відомі інструменти, які використовуються оптимізаторами WebFox для залучення людей на website і розширення справи. Тому не варто займатися цим самостійно. Клієнти то з’являться, але не більше 10-20 чоловік. А ось наш досвідчений професіонал призведе на сайт в сотні разів більше потенційних замовників з усіма витікаючими з цього наслідками.

СММ бренду: робота на репутацію і рейтинг

Соціальні мережі вже давно не є майданчиками для пошуку друзів і спілкування зі знайомими. Їх роль набагато більше, і це зуміли оцінити ті, хто вважає за краще використовувати послуги СММ для просування свого бренду.

Будь-яка соціальна мережа – унікальне місце, де безпосередньо можуть спілкуватися представники бренду і потенційний споживач. Для останнього – це можливість отримати важливі, додаткові дані, дізнатися більше відомостей про фірму, з якою вони хочуть співпрацювати або укласти контракт / у якої хочуть купити що-небудь. Ну а для компанії розкрутка в соцмережах – реальний шанс збільшення споживчого потоку на вебсайт і підвищення впізнаваності своєї торгової марки.

Всього 4 кроки роблять наші оптимізатори для того, щоб голосно заявити про свою компанію в соцканалах:

  1. 1. Складається точна стратегія, розрахована на найближчі 6 місяців.
  2. 2. Сторінки вебсайту заповнюються актуальним і цікавим контентом.
  3. 3. Збільшується кількість передплатників з числа зацікавлених користувачів інтернету. Це метод таргетированої реклами, яка прискорює SMM просування в кілька разів.
  4. 4. Організовуються акції, розсилки. Для підписаних людей така інформація з’явиться автоматично в новинній стрічці. У групах розміщуються специфічні пости. Але за кілька годин активної роботи можна значно збільшити ЦА.

Використовуючи інноваційні технології СЕО, контекстної і таргетированої реклами, можна домогтися максимального ефекту: цільова аудиторія буде не просто проінформована про сильні сторони бренду, але і схоче здійснити цільову дію (придбати товар, стати партнером або інвестором).

Безумовно, просування бренду в соц мережах має регулярний характер, бо репутацію і фірмовий стиль організації потрібно підтримувати постійно, незалежно від того, в яких масштабах проводилася рекламна кампанія. Наша команда спеціалізується на брендінгу і ребрендингу, що дозволяє виводити в лідери цілі корпорації і великі холдинги. А якщо ви тільки починаєте свій шлях у бізнесі або розкручуєте нову ТМ в Інтернеті, то вам теж не завадить замовити SMM просування під ключ.

Ціни на послуги більш ніж доступні, і навіть більше: при оформленні повного комплексу СЕО і СММ-робіт ви отримуєте солідні знижки і класні комерційні пропозиції, потім – платите менше як постійний користувач. Вигода ще і в тому, що тарифи на Social Media Marketing не змінюються з моменту підписання договору. З кожним замовником ми працюємо індивідуально, тому завжди можна домовитися про вартість. Як показує практика, 97% людей, які звертаються до нас, приходять за рекомендацією, і відбувається це не тільки завдяки високій якості надаваних топ-послуг, але і завдяки чесній і справедливій ціновій тарифікації.

Динамічне просування товару в соц мережах

Використовувана нами стратегія SMM допоможе привести на сайт зацікавлених людей з ФБ, Інстаграм або Твіттеру. Це вигідна пропозиція, яку можна сміливо включати в план з продажу. Адже після запуску маркетингової кампанії число споживачів, готових зробити покупку, збільшується на 57%! Перетворити ліда в клієнта дуже просто – достатньо замовити просування соціальних мереж у нашій веб-студії.

Як використовуються соцмайданчики?

Заходи, що відбуваються на соцмайданчиках, абсолютно різні. Наше завдання – залучити користувачів в інтернет-магазин, потім вигідно представити товар, зацікавити акціями, знижками, класними пропозиціями, новинками, оновленим асортиментом, ексклюзивною продукцією і т.д. Чим активніше поширюється інформація про прод / непродтовари в соцмережах, тим швидше особа (вебсайт) компанії стає впізнаваною. А це в свою чергу позитивно впливає на репутацію бренду, товарообіг і бізнес-процеси:

  • · торгова марка, що фігурує в SMM просуванні, займає топові позиції в рейтингу найуспішніших;
  • · довіра між купцем і продавцем переходить на новий, більш високий рівень, а при таких умовах більше шансів підвищити конверсію;
  • · відомі товарні знаки ідентифікуються в B2B і B2C середовищі вже по-іншому: їх цінність, унікальність і неповторність вища;
  • · цільова аудиторія підсвідомо робить вибір на користь вже знайомого продукту, який день у день рекламується в Фейсбуці або Інстаграмм;
  • · розширюються канали збуту (як пряме просування продукції в соц мережах, так і непрямі методи – інтенсивний, непрямий, селективний);
  • · налагоджуються добрі ділові стосунки з постачальниками, посередниками, дилерами, дистриб’юторами, брокерами, оптовиками і торговими представниками.

Всі ці чинники збільшують показники Sales volume: обсяг продажів піднімається вгору, товарні запаси за рахунок своєї популяризації нарозхват серед споживачів, виручка від реалізації примножується мінімум втричі.

Бізнес послуги SMM: лояльність покупця – наше все

Розвиток бізнесу проявляється не тільки в зростанні фінансових показників, а також в прояві споживчої лояльності. Адже може статися і так, що маловідома компанія, яка не проводила масштабне просування соціальних мереж, уклала велику угоду, отримала за це непогані гроші, а в результаті виявиться, що остання партія непродтоваров була бракованою (спишемо це на недолік товарознавця). І все – покупець / партнер / посередник незадоволений, пише негативні відгуки в інтернеті, а інші читають і роблять висновки. Більш того, це може закінчиться зривом ділових переговорів, неустойкою, штрафними санкціями і заплямованою діловою репутацією на будь-якому етапі існування бізнесу.

Але в даному випадку все могло б бути інакше, якби фірма зробила акцент на просування SMM концепції. Такий бренд, за рахунок своєї впізнаваності і статусності, викликав би більше довіри, вважався єдиним у своєму роді. У 70% випадків браковану партію, описану в прикладі вище, списали б на прикру випадковість. Так, невдоволення не відняти, але хіба крута торгова марка заслуговує, щоб від неї відмовлялися? Звичайно, ні. Так ось: спочатку ти працюєш на авторитет, а потім авторитет працює на тебе. Так і в бізнесі.

Тому, щоб підвищити споживчу лояльність, треба проводити чимало роботи:

  • · формувати позитивне ставлення до іміджу підприємства;
  • · розвивати динамічну комунікацію з потенційними покупцями;
  • · залучати ЦА всілякими програмами лояльності та заохоченнями – акціями, розпродажами, подарунками, бонусами, знижками та іншими СММ фішками (а клієнт натомість сам організовує міні просування – розповість у відгуку, які ціни низькі, якісь переваги товару);
  • · стежити за якістю продукції і періодично модернізувати технології.

Ефективна реклама дає свої результати негайно: лояльність до товарного знаку або продукту підвищується. Вибір споживача заснований на довірі і повазі. Такий замовник рекомендує товар іншим, робить повторні покупки і навіть стає в деякій мірі залежним від даного бренду. В останньому випадку це вже любов і прихильність: людина, навіть якщо бачить продукт, що на перший погляд крутіше, ніж його звичні переваги, все одно вибере стабільність, тобто свою улюблену ТМ. Так, тут багато залежить від психології, але все ж головна причина такої «любові» до лейблу – розкрутка в соціальних мережах.

Комплексний брендинг на сайті

Формувати лояльне ставлення до товару / послуги потрібно щодня. Важливо зацікавити користувачів актуальною, корисною інфою про продукцію і бренд, або ж зробити упор на яскравий дизайн, що запам’ятовується, щоб користувачам хотілося проводити тут якомога більше часу. І ми знаємо, як це має виглядати. Такий підхід допомагає організувати вигідне залучення. Залишивши коментар, поставивши лайк, людина вже стає потенційним покупцем і вже психологічно налаштовує себе на покупку або лояльність.

Отже, глобальне SMM просування починається з малого. Початкова ціна – вкладення в brand loyalty. При щоденному розкручуванні веб-проекту замовник отримує:

  • · швидке зростання зацікавлених покупців;
  • · перевірену стратегію взаємодії з новими замовниками;
  • · постійний аналіз діяльності конкурентів;
  • · іміджевий розвиток в профільній ніші;
  • · моніторинг і модернізацію контент-концепцій;
  • · потужний стрибок продажів.

Ми зробимо все таким чином, щоб новинна стрічка потенційного клієнта щодня надавала інформацію про діяльність вашої компанії, про нові надходження, вигідні акції. Це в першу чергу. А потім вже всі наступні новини з інших джерел.

Так, виключно комплексна послуга SMM допоможе бізнесу вирватися вперед і зайняти лідерські позиції в своєму сегменті. Це стосується як рейтингових позицій серед конкурентів, так і пошукової видачі (перші місця в результатах пошуку забезпечені). Якщо ви зацікавлені в тому, щоб розвивати свій стартап або активний веб-ресурс, звертайтеся до WebFox!

Тарифікація послуг: що почім?

У просуванні СММ існує кілька видів реклами: управління думками покупців і ЦА, реалізація товарів, спілкування з потенційними і постійними замовниками. Залежно від того, який формат рекламних оголошень потрібно використовувати і з якою аудиторією працювати, формується тариф на послуги. Також на остаточний тариф впливає:

  • · обсяг майбутньої роботи в місяць;
  • · число сторінок, які треба вести;
  • · статус і репутація ТМ;
  • · ставлення споживачів до фірми на момент, коли впроваджується SMM просування. Вартість рекламної кампанії, представлена ​​на нашому сайті, вас приємно здивує. Ми дотримуємося середньоринкових розцінок, і при цьому показуємо приголомшливі результати роботи з розкручування бренду, товару і продукту в соцмережах.

Важливо також відзначити, що бюджет на рекламу в Фейсбук, Твіттер або Інстаграмм включає в себе одноразову оплату за настройку маркетингу і періодичні інвестиції за анонсування в новинній стрічці.

Публікації, налаштовані нашими фахівцями, буде видно обраній групі людей. Також ми можемо налаштувати покази веб-реклами за географічним розташуванням, статтю, віком та уподобаннями користувача.

Бажаючі замовити SMM послуги можуть переглянути ціни онлайн. При підписанні контрактної угоди на співпрацю ми стверджуємо алгоритм (як буде відбуватися розкручування, в якій соціальний канал йде реклама), проводимо аналіз вашого бізнесу. Потім, якщо процес успішно запущений, розробляємо рекомендації щодо апгрейду і оптимізації СММ-політики.

Ті, хто з нами працює не перший рік, знають, що для постійних партнерів і віпкліентов діє програма лояльності:

  • · знижки на комплекс СММ-заходів;
  • · подарунки у вигляді продаючого копірайтингу, перекладу тексту, одноразового обслуговування або аудиту сайту;
  • · накопичувальні бонуси;
  • · заохочення для іменинників.

Ви можете розраховувати на ще більшу кількість пільг, адже ми цінуємо кожного клієнта і намагаємося порадувати його комерційними спецпропозиціями.

«Живе» СММ просування під ключ: дорогу інноваціям!

Ми за розвиток, креатив, новизну і кураж, тому практикуємо комплексний підхід в просуванні бізнесу через соцмережі. Співпрацюючи з нами, ви станете відомими і затребуваними, перевершите конкурентів і заробите бездоганну репутацію. Будьте на крок попереду – замовляйте СММ послуги в комплексі!