Ціна від 2000 грн.
Термін від 2 тижнів
Пакети і вартість робіт

Дизайн логотипу від наших фахівців, незалежно від обраного вами пакету - це професійний підхід і справедлива вартість. Ми завжди орієнтуємося на побажання замовника, а також на свій досвід. А це означає, що ви отримаєте якісний результат.

SILVER
2 варіанти
от 2000 грн
  • Різні концепції
  • Лаконічний дизайн
  • Строгі лінії
  • Мінімум графіки
  • Підбір кольору та шрифту
  • Чіткий посил
  • Проекція на поверхні
  • Повна передача прав
OPTIMAL
4 варіанти
от 3000 грн
  • Стильний дизайн
  • Нестандартний підхід
  • Деталізація
  • Оригінальність
  • Працюють 2 дизайнери
  • Початкові дані для друку
  • Лого на прозорому фоні
Premium
6 варіантів
от 5000 грн
  • Унікальний дизайн
  • Складна графіка
  • Відповідність лого філософії бренду
  • 2 варианти безкоштовно, якщо ні один не підійшов
  • Працюють 3 дизайнери
  • Повна передача прав
Luxury
8 варіантів
от 6000 грн
  • Маркетингове дослідження
  • Сучасний дизайн
  • Максимум графіки
  • Абсолютна унікальність
  • Розробка бренду і позиціювання
  • Логобук і фірмовий стиль
Портфолио

Створення логотипу організації: чому цю роботу потрібно довірити професіоналам

Кожен з нас щодня бачить безліч логотипів різних компаній. Вітрини і полиці магазинів, рекламні банери, сторінки газет і журналів, брендовані меблі, посуд і навіть уніформа офіціантів в ресторанах – все, на чому може зупинитися наш погляд, активно використовується як майданчик для розміщення фірмового графічного знаку. Але запам’ятовуємо і ідентифікуємо ми тільки близько третини логотипів, які попалися нам на очі.

Чому ж так відбувається? Чому одні логотипи ми просто не помічаємо, а побачивши інші навіть боковим зором відразу ж розуміємо яку продукцію або послугу пропонує організація? Секрет в тому, що такі “мовлячі” зображення створені професійними дизайнерами, що володіють умінням виділити головну ідею діяльності і донести її до клієнта.

Розробка логотипу організації – завдання в наборі завдань

Для того, щоб про продукцію компанії дізнавалися на ринку, одного логотипу мало. Адже, насправді, він – всього лише маленька частина фірмового стилю, що відображає місію організації і формує її імідж. Хороший логотип вирішує відразу кілька завдань:

  • · забезпечує естетичну привабливість;
  • · диференціює компанію серед конкурентів;
  • · гарантує якість продукції;
  • · формує впізнаваність торгової марки.

Логотип розміщують на корпоративному сайті і сторінках організації в соціальних мережах, в підписі електронних листів і на медійних ресурсах. Всі ці засоби просування товару або послуги повинні бути виконані в єдиному, викликаючому довіру споживача стилі. Тому розробку логотипу організації як всього комплексу маркетингових інструментів, краще довірити професійній команді, у якої за плечима безліч успішних кейсів в сфері просування різних компаній і продуктів на ринку України.