
Технічний SEO аудит інтернет-магазину


- для збільшення обсягу трафіку;
- для залучення нових клієнтів інтернет-магазину;
- для зростання обсягу продажів і кількості повторних покупок;
- для оптимальної індексації ресурсу;
- для виведення в топ результатів пошуку;
- для максимально швидкого відгуку ресурсу і доступу відвідувачів до потрібних їм сторінок.
Ви зіткнулися зі зниженням відвідуваності інтернет-магазину? Кількість замовлень падає, середній чек все менше, повторні покупки не відбуваються – все це означає невелику конверсію ресурсу. Сайт може бути красивим і зручним, але при цьому не забезпечувати рівень продажів. Кожен власник захоче з’ясувати, що є причиною цього і які чинники впливають на відвідуваність ресурсу. Відповіді на ці питання дає SEO-аудит технічної оптимізації.
Як грамотно провести технічний SEO-аудит інтернет-магазину?
Технічний SEO-аудит – перший етап комплексної діагностики вашого ресурсу. Вивчення структури сайту і редиректів, оцінка обсягу коду і коментарів, швидкості завантаження сторінок, перевірка коректності налаштувань файлу Robots.txt – мала частина професійного технічного SEO-аудиту. Наші фахівці виявлять помилки і чинники негативного впливу, складуть перелік рекомендованих коригувань і доопрацювань. Грамотно оптимізований сайт не буде містити помилок, які погіршують індексацію ресурсу пошуковими роботами.
Для якісного SEO-аудиту інтернет-магазину слід звернутися до професіоналів. Досвідчений фахівець володіє не тільки теоретичними знаннями, а й практичними навичками. Це дозволяє в короткий час провести найбільш повний аналіз сайту і не пропустити помилки. Професійний технічний SEO-аудит дійсно необхідний в разі, якщо інтернет-магазин вже відкритий і доступний пошуковим системам.
Перевірити працездатність інтернет-магазину – як?
Для того, щоб у клієнтів не було проблем з пошуком вашого ресурсу, варто продумати його пошукове просування, контролювати аналітику і статистику відвідувань.