Верстка сайтів
Ціна від 2000 грн.
Верстка сайтів
Термін до 2 днів
Чому варто замовляти юзабіліті аналіз сайту?
  • Для визначення якості та зручності використання сайту відвідувачем
  • Для оцінки ефективності сайту
  • Для здійснення дій, спрямованих на збільшення результативності
  • Для завоювання довіри відвідувачів
  • Для нормальної швидкості знаходження інформації
  • Для коректності відображення різними браузерами
  • Для оцінки архітектури сайту
  • Для отримання результатів тестування реальними користувачами
  • Для вдосконалення конструкції або дизайну сайту
  • Для виправлення помилок
Юзабіліті аудит сайту (usability):
  • Сприяє поверненню клієнтів на сайт
  • Легке знаходження клієнтом необхідного товару
  • Гарантує багаторазовий і, що найголовніше, постійний приріст трафіку.
  • Відмінний інтерфейс безсумнівно впливає на рівень продажів
  • Допомагає підняти поведінковий фактор і "солідність" сайту для пошукачів

    Юзабіліті аудит сайту включає в себе:
    • Дослідження коректної розстановки елементів управління і їх найменування
    • Огляд зручності пошуку по сайту і механізмів функціонування порталу
    • Оцінка даних переходів по внутрішнім сторінкам
    • Дослідження поведінки відвідувачів
    • Якість контентного сегмента
    • Випробування рішення щодо гами кольорів сайту
    • Перевірка, керуючись загальними вимогами до юзабіліті сайту
      - Аналіз розташування на сайті логотипу, контактів, пошуку - Аналіз формату шрифту, тексту, кольору, і фону, наявність виділень і посилань. - Перевірка тексту на зручність для читання - Перевірка на зручність перегляду в браузерах - Швидкість завантаження сторінки - Наявність фавікона
    • Оцінка головної сторінки, а також навігації по порталу
      - Присутність контактної інформації - Наявність "хлібних крихт" - Наявність і доступність користувачеві переліку основних категорій
    • Аналіз картки товару
      - Наявність заголовків / підзаголовків - Наявність зрозумілого, орієнтованого на звичайного відвідувача опису - Наявність фото - Вказані способи доставки та оплати
    • Оцінка зручності сторінки кошика
      - Легкість проходження процедури оформлення замовлення - Легкість процедури реєстрації - Видимість блоку корзини для користувача - Комфортність додавання товару в корзину
    • Випробування юзабіліті каталогу товарів
    • Оптимізація сторінки з контактними даними
      - Присутність карти з адресою розташування офісу компанії - Наявність поштової адреси і телефонів - Присутність даних про робочі години
    Чому варто замовляти юзабіліті аудит сайту саме у нас?
    • Ми розбираємося в тому, який сайт хочуть бачити Ваші відвідувачі
    • Ми виконуємо нашу роботу сумлінно
    • Всі наші клієнти рекомендують нас тільки з позитивної сторони
    • Жоден сайт з яким ми працювали не залишився без відчутного результату
    • Готові перетворити свій проект в успішний? Тоді Ви на правильному шляху
    • Ми на зв'язку в будь-яких ситуаціях

    Ідеально працюючий web-site завжди показує високу конверсію і великі обсяги продажів. Але що робити, якщо ці показники йдуть на спад? Здавалося б, і ресурс гідний, і ціни низькі, та й сервіс на висоті. Багато хто вирішують, що треба більше вкладати в СЕО або контекст, проте такий підхід не завжди правильний. Воно й не дивно: в 75% випадків труднощі зв’язані саме з юзабіліті. Іншими словами, сайт погано продає, бо він незручний для користувача. Вихід із ситуації – провести usability аудит. Тільки так можна налагодити взаємодію з потенційними покупцями, завоювати довіру цільової аудиторії і підвищити прибуток.

    Що таке аналіз юзабіліті сайту? Навіщо це потрібно і де замовити?

    Дана процедура передбачає оцінку працездатності веб-сайту, його привабливість і комфортність для відвідувача. За допомогою UX-аналізу можна виявити помилки на сторінках і знайти шляхи вирішення виявлених проблем. У глобальному розумінні юзабіліті аудит дає можливість:

    • · скорегувати відвідуваність в інтернет-магазині;
    • · утримати ЦА;
    • · домогтися повторних продажів;
    • · підвищити впізнаваність бренду.

    В кінцевому підсумку нормалізується ранжування сайту, а значить, є всі шанси зайняти топові місця в результатах пошукової видачі. Оформити послугу юзабіліті-аудиту ви можете в нашій веб-студії. Досвідчені дизайнери проведуть детальний огляд структури, дизайну і функціоналу онлайн-магазину, а також збудують стратегію подальшого просування.

    Кому слід перевірити юзабіліті сайту?

    • · Web-сайтам, які знаходяться на кінцевому етапі розробки;
    • · проектам-початківцям, які тільки хочуть домогтися успіхів в рамках e-commerce;
    • · активним веб-продуктам, щоб в майбутньому збільшити дохід;
    • · інтернет-магазинам, порталам, посадковим сторінкам, корпоративним і сайтам-візиткам.

    Разом, аналіз юзабіліті рекомендований всім, хто тільки починає свій шлях в електронній комерції або досвідченим інтернет-підприємцям, які вчаться на помилках і хочуть удосконалити власний бізнес. Нам може довіритися кожен стартапер, і при цьому зовсім не переживати, що щось буде упущено: ми уважні навіть до міні-деталей!

    Послуга UX аналізу від WebFox: ключові цілі та завдання

    Usability test, який ми проводимо, переслідує конкретні цілі. І це не просто «красива картинка», не самі лише зручні кнопочки, логічна навігація і простий інтерфейс. Все набагато масштабніше і глибше: перевірка юзабіліті сайту дозволяє поліпшити бізнес-показники шляхом залучення трафіку. У деякому роді, це навіть робота на репутацію, імідж.

    Завданнями такого тесту є:

    • · Підвищення конверсії веб-сайту (покупки, заявки, завантаження та ін.).
    • · Мінімізація вартості залучення покупця.
    • · Максимізація середнього чеку в замовленні.
    • · Підвищення загального товарообігу.
    • · Зростання числа замовлень від одного замовника.
    • · Зниження витрат на підтримку клієнтів.

    Якісно виконаний юзабіліті аудит сайтів створює всі умови для того, щоб поставлені цілі і завдання були виконані. Після кожної такої перевірки ми надаємо звіт і даємо поради з відповідями на найголовніше питання – що ж впливає на ефективність ресурсу, як оптимізувати веб-продукт, а також чи все з ним в порядку в плані зручності для користувача.

    Usability аудит – довіри кредит!

    Сайт, де покупець повинен пройти «сім кіл пекла» перш ніж купити товар, відверто кажучи не викликає прихильності. Інтернет-магазин, де не можна оформити покупку без стомлюючого анкетування, теж потрапляє до рейтингу найгірших. Так, всього повинно бути в міру. Знайти «золоту середину» допоможе аналіз юзабіліті сайту. Але, як показує практика, це ще те завдання із зірочкою. Тому такий важливий процес краще довірити перевіреним фахівцям компанії WebFox.

    Щойно ми проаналізуємо стан справ на вашому веб-ресурсі, ви дізнаєтеся, що заважає користувачам, чому вони йдуть і не здійснюють цільові дії. Знаючи, як далі бути, ви зможете привести свій магазин в норму і зробити його максимально зручним для споживачів. А це в свою чергу непоганий кредит довіри, панове!

    Все йде за планом

    Динамічний юзабіліті аудит сайту швидко дає свої плоди, так що замовити дану послугу треба вже сьогодні. Ретельно проаналізувавши ситуацію і зробивши відповідні висновки, можна прийти до високих показників конверсії. Принцип простий:

    1. 1. В онлайн-магазин приходять люди;
    2. 2. Знаходять там відразу все, що цікаво;
    3. 3. Натискають на потрібні кнопки;
    4. 4. Покупка оформлена.

    А далі вже все за планом: комфортний вебсайт приваблює потенційних клієнтів, продажі ростуть, довіра до продукту збільшується.

    Вдосконаленню немає меж

    Аналіз usability включає більше, ніж просто змінити дизайн або переставити опціональні кнопки. Вивчається бізнес-ніша, поведінка користувача, цільовий трафік, конкурентне середовище і різні показники маркетингової ефективності.

    Робиться все можливе і неможливе, щоб знайти недоробки або баги, які провокують користувачів покинути майданчик. Комплексна робота забезпечує 100% модернізацію!

    Кожен юзабіліті-аудит унікальний

    Немає універсального чек-листу для аудиторських перевірок. Веб-сайти відрізняються один від одного тематикою, функціоналом, наповненням, тематичною складовою і різноплановими способами взаємодії з користувачем. Тому кожен окремий аудит юзабіліті несхожий на інші.

    Тестування вашого інтернет-магазину / онлайн-гіпермаркету / порталу / лендінг пейдж / сайту-візитки теж пройде за унікальною методикою, націленою на всебічне розкриття потенціалу веб-проекту. Якщо ви готові співпрацювати і отримувати результати прямо зараз, зв’яжіться з нами!

    Професійний юзабіліті аудит сайтів: що ми робимо?

    Для отримання бажаного ефекту важливо зібрати всі необхідні відомості про бізнес і провести його тотальний тестінг, потім внести корективи і відстежити результати. Як варіант, можна сконцентруватися на візуальній оцінці зручності користування, технічному QA-тесті і складанні практичних рекомендацій щодо оптимізації ресурсу. Базовий usability алгоритм включає в себе аналіз сайту за такими напрямками:

    Аналіз сторінок, які просуваються.

    • · Перевіряємо, наскільки контент відповідає призначеним для користувача запитам.
    • · Тестуємо дизайнерські рішення з точки зору зручності використання.
    • · Створюємо нові або апгрейдим старі продаючі компоненти.

    Розбір дизайну і структурування сторінок

    • · Робимо огляд Головної.
    • · Досліджуємо навігаційне меню.
    • · Проводимо аудит кольорової палітри.
    • · Ключовий момент в юзабіліті сайту. Тут дотримується принцип «красиво-зручно».

    Рекомендації до контенту

    • · Моніторимо інформацію і її зміст.
    • · Виявляємо дублі і «воду».
    • Рекомендації до допсторінок

      • · Випробовуємо параметри E-A-T (досвід, авторитет, довіра).
      • · Прописуємо рекомендації щодо текстового наповнення сторінок (про нас, контакти).
      • · Перевіряємо якість текстових, відео- і графічних даних.

      Це основоположні моменти UX аналізу. Але кожен окремий проект вимагає індивідуального підходу.

      Тотальний аудит юзабіліті: 10 пунктів перевірки сайту

      1. 1. Аналізування кросбраузерності. Мета – дізнатися, чи коректно відображається website в різних браузерах.
      2. 2. Структурний юзабіліті аналіз. Дає відповідь на питання: чи логічна структура веб-проектів?
      3. 3. Огляд сторінок. Формується уявлення про комфортабельность сторінок для сприйняття і користування.
      4. 4. Перевірка модулів. Інспектується функціональна частина (форми для придбання, пошук-рядок).
      5. 5. Огляд можливостей для замовлення. Передбачає ревізію таких елементів, як кошик, покупні кнопочки.
      6. 6. Аудит навігації, функціоналу, контенту в рамках usability. Все аналізується на предмет привабливості і легкості в застосуванні.
      7. 7. Комплексний дизайн-тестінг. Графіка, гра кольору, дизайнерська концепція – детально перевіряється, як все це сприймається цільовою аудиторією.
      8. 8. Оцінка адаптивності. Онлайн-магазин прокачується на мобільних гаджетах, щоб знати, як відображається вміст.
      9. 9. Аналіз юзабіліті продаючих якостей сайту. Ціна такої перевірки виправдана – можна отримати інфу про те, як працюють цільові кнопки (заклики до дії).
      10. 10. Рекомендаційний лист. Перелік дій, які допоможуть оптимізувати site за всіма критеріями.

      Перевіримо, виправимо, зробимо все в кращому вигляді!

      «Плюшки» UX-тестування

      • · Можливість обігнати конкурентів.
      • · Адаптивний лаконічний дизайн.
      • · Швидкісне завантаження інтернет-платформи.
      • · Оригінальний контент.
      • · Бонус для сео-просування.
      • · Цільовий потік трафіку.
      • · 100% зручність всіх елементів.
      • · Крута репутація.
      • · Базова веб-аналітика.
      • · Лояльність цільової аудиторії.

      Багаторівневий аудит юзабіліті сайтів, крім цього, забезпечує виконання правила трьох кліків: три клацання мишкою – і товар в Кошику!

      Підведемо підсумки

      Щоб подобатися цільовій аудиторії, вам варто провести аудит юзабіліті сайту. Вартість послуги більш ніж демократична, що відкриває доступ як для новачків, так і для акул бізнесу. Ви отримаєте достатній обсяг об’єктивної інформації, яка характеризує реальний розвиток веб-ресурсу. Використовуючи поради та рекомендації професіоналів, можливо вдосконалити website на максимум. Підсумок очевидний: топ-10 пошукової видачі, популяризація торгової марки, прибутковий потік клієнтів. Рекомендуємо замовити аудит юзабіліті сайту сьогодні, поки діють знижки!