Ціна від 2000 грн.
Термін до 2 днів
Навіщо необхідно замовляти UX-аудит сайту?
  • первинний UX-аналіз сайту - необхідний етап, проводиться в ході створення ресурсу;
  • при внесенні змін до функціоналу ресурсу - щоб уникнути зниження зручності користування сайтом та забезпечити оптимальний інтерфейс;
  • для збільшення рівня конверсії сайту - прибутковість ресурсу безпосередньо залежить від цього;
  • для підвищення рівня ресурсу. Якісний сучасний сайт - це обличчя вашого бізнесу, це віртуальна візитка, один з ключових факторів успіху.

Для перевірки сайту на зручність його використання проводиться UX-аудит (або юзабіліті-аудит) ресурсу. Процес взаємодії потенційних клієнтів з сайтом має ключове значення для підвищення конверсії та підвищення рангу ресурсу в пошуковій видачі.

UX-аналіз сайту – як це робиться

Веб студія WebFox пропонує експертну оцінку ступеня зручності сайту для відвідувачів. Для досягнення високого рівня юзабіліті, при якому швидко відбуваються конверсійні дії і доступ до потрібної інформації, проводиться ретельне виявлення проблем. Грамотно проведений UX-аналіз сайту дозволить виключити незадовільні поведінкові показники і зупинити зниження конверсії. Наші фахівці проаналізують поведінкові реакції відвідувачів ресурсу, відслідкують ключові метрики сайту і проведуть виявлення критичних для конверсії недоліків інтерфейсу. Після чого ви отримуєте перелік рекомендацій робіт щодо виправлення, які кардинально поліпшать юзабіліті вашого ресурсу.

UX-аудит сайту – що зміниться

Після проведення UX-аудиту сайту ми надаємо детальний звіт в зручному для вас форматі, який містить повний перелік юзабіліті-помилок. Завдяки цьому списку, ви зможете ознайомитися з:

  • · висновками, які ґрунтуються на аналітиці сайту;
  • · аналітикою по ключовим сторінкам ресурса;
  • · найменуванням і точною характеристикою проблем;
  • · візуалізацією юзабіліті-багів;
  • · рекомендаціями щодо виправлення;
  • · пріоритетністю завдання та критичністю кожної проблеми – що необхідно усунути в першу чергу, як саме помилки впливають на юзабіліті;
  • · оптимальними практиками успішних ресурсів і досвідом вирішення аналогічних проблем.

Таким чином, ви отримуєте детальний план збільшення відвідуваності сайту, а значить і збільшення доходів.

UX-аналіз сайту – що робити після

У вас на руках детальна інструкція, що ж робити далі? Після проведення UX-аудиту слід провести ряд заходів щодо виправлення виявлених проблем. Серед них:

  1. 1. Поетапне поліпшення інтерфейсу по ESR. Після виявлення недоліків і точок зростання в інтерфейсі створюється і покроково впроваджується комплекс UX / UI-рішень для збільшення конверсії ресурсу.
  2. 2. Проведення редизайну сайту за RSR – якщо кількість проблем критична і не піддається точковому коригуванню, рекомендовано створення нового інтерфейсу з урахуванням даних UX-аналізу і експертного висновку.

Наші фахівці мають багаторічний досвід тестування юзабіліті різних ресурсів. Веб студія WebFox проводить UX-аналіз з урахуванням специфіки конкретного ресурсу, його аудиторії. Сайти різних напрямків відрізняються вимогами, тому важливий комплексний підхід для найбільш ефективного виявлення всіх проблем з юзабіліті. Також UX-аудит враховує нюанси функціонування ресурсу на різних пристроях і надає докладні рекомендації для кожного типу.

Оперативне виправлення помилок юзабіліті обов’язково призведе до збільшення прибутків і відвідуваності вашого ресурсу.