Контекстна реклама – один з найбільш ефективних інструментів для збільшення продажів, а також нових клієнтів. Така реклама здатна в найкоротший термін забезпечити Вас швидкими продажами. Завдяки націленості на коло користувачів, які шукають в даний момент товар або послугу, що Ви рекламуєте, результат буде миттєвим. До того ж, рекламні оголошення можна налаштувати на показ по різних країнах і містах, вибираючи необхідний час для показу. Запуск даних рекламних оголошень не займає багато часу. Тому, за 1 день, Ви зможете отримати перші замовлення. Сьогодні практично кожна компанія використовує контекстну рекламу. І цей метод приносить певну позитивну динаміку. Але далеко не всі компанії можуть похвалитися дійсно високими результатами. А все тому, що багато фахівців, які займаються контекстною рекламою не враховують певні хитрощі, які варто знати. У нас кваліфіковані фахівці з контекстної реклами, які допоможуть Вашому сайту отримати якомога меншу ціну за клік. Чекайте багато нових замовлень!

Ваша рекламна кампанія буде ефективною

Наші співробітники постійно в курсі Вашої рекламної кампанії:
  • Моніторять ціну переходу

  • Зберігають результати

  • Вибирають самі результативні ключові запити

  • Проводять комплекс дій, спрямованих на зменшення ціни за клік

Переглянути, як це працює

direkt

Безкоштовний підбір запитів та розрахунок вартості рекламної кампанії

Як ми працюємо:

Контекстна реклама Яндекс

Яндекс – друга популярна пошукова система в Україні, яка дає можливість розміщувати свої оголошення у вигляді контекстної реклами. Таке оголошення буде видиме лише тій людині, яка вводить відповідну фразу і так чи інакше зацікавлена в тому, що Ви пропонуєте. Головною метою, яку ставить перед собою рекламодавець, задіюючи такий тип реклами, як контекстна реклама в Яндексі – це підняти кількість відвідувачів. Після кліка на оголошення, відвідувач переходить на Ваш ресурс. Число відвідувачів, таким чином, значно збільшується, а серед них – будуть Ваші клієнти. Замовити контекстну рекламу в Яндекс варто для того, щоб знайти своїх клієнтів не тільки в Google, але й не втратити частину користувачів Яндекса і цілком реальних відвідувачів та замовників.

Яка буває контекстна реклама в Яндекс Директ?

Розділяють два типи реклами:

1 тип – Пошукова

2 тип -Тематичні

Популярна пошукова – показується відвідувачеві у видачі, (зверху, над видачею або знизу) і обов’язково повинна бути відповідною до фрази, яка була введена користувачем.

Тематична ж, показується на майданчиках різних сайтів. У неї є своя рекламна мережа. З’являється така реклама на порталах, найбільш близьких за тематикою до Вашого бізнесу. Контекстна реклама Яндекс Директ завжди знаходиться в полі зору користувача.

Переваги реклами в Яндексі – це покази саме цільовій групі користувачів. Такі користувачі вже шукають певний продукт і готові його придбати. Таким чином, такий вид реклами – набагато більш ефективний.

Вартість контекстної реклами в Яндексі

Платити доведеться тільки за клік, тобто якщо людина побачить Ваше оголошення але він не перейде по ньому, тоді Ви не втрачаєте нічого. Ми готові взятися за ведення контекстної реклами, склавши список запитів і розмістивши оголошення. Ціни від веб студії “WebFox” – лояльні, а якість виконання і професіоналізм – дуже високий. Ми сподіваємося на співпрацю саме з Вами.