













доходу
бренду
бюджету
на сайт
повертається знову

Для кожного бізнесу розробляється персональна стратегія. Тут застосовуються різні види контексту, які включають ремаркетинг, динамічний і класичний пошук, банерна реклама. Обов'язково враховуються побажання замовника щодо запитів реклами, бюджету і таргетингу.

Фахівці з аналітики характеризуються такими якостями як нешаблонне мислення, надання нестандартних рішень, креативність і почуття смаку. Кожен співробітник має високий рівень кваліфікації, що підтверджується досвідом роботи більше 10 років.

Робота здійснюється, навіть якщо у замовника мінімальний бюджет. Аналітика налаштовується таким чином, щоб матеріальні кошти стягувалися тільки при переході на сайт.

З кожним замовником компанія налаштована на тривалу співпрацю, тому забезпечується повний супровід проекту. Для того, щоб досягти максимальної ефективності від контекстної реклами, використовуються сучасні технології, надається технічна і маркетингова підтримка.

При створенні проекту співробітники налаштовані на високу конверсію, збільшення продажів, залучення великої кількості потенційних покупців. Ми даємо гарантію на широке охоплення аудиторії, швидку конверсію в замовлення і дзвінки.

Запуск і налаштування контекстної реклами здійснюється протягом 4-5 днів. Користувачі інтернету відразу ж побачать рекламований товар, при запиті в пошукових системах. Ви швидко і легко отримуєте переходи на сайт.
індивідуальну пропозицію
зараз?

Приватним підприємцям

Компаніям
малого і середнього бізнесу

Дистриб'юторам, рітейлерам, дилерам

Представникам великого бізнесу

Великим корпораціям

Початківцям стартаперам

Аналізуємо тематику сайту, конкурентне середовище, визначаємо потенційних клієнтів, складаємо подальшу стратегію розкрутки, плануємо структуру кампаній, розробляємо рекламні оголошення, формуємо семантику.

Реєструємо особистий аккаунт, налаштовуємо рекламний кабінет і веб-аналітику, підключаємо лічильники. Запускаємо рекламу в Google Adwords / Yandex Direct, узгоджуємо попередні ціни за клік / показ / лід.

Аналізуємо перші результати, впроваджуємо планові зміни, коригуємо вартість кліка, ключові слова, географію. Насамперед підвищуємо показник клікабельності, рейтинг оголошення, рентабельність рекламної кампанії.

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу: що було впроваджено, які реальні цифри, наскільки ефективний контекст, чи досягнуті поставлені цілі. Складаємо план дій на наступний місяць.

Контекстна реклама послуги від ВебФокс
Контекстна реклама – це рекламування товару в пошукових системах Яндекс і Гугл, а також на тематичних майданчиках або у видачах на YouTube. Завдяки цьому, здійснюється пошук саме тієї цільової аудиторії, яка буде зацікавлена в пропонованому бізнесі. Потенційні покупці зможуть побачити цікавий продукт на комп’ютері або мобільному гаджеті.
Послуги з контекстної реклами є одним з найшвидших і ефективніших методів просування товарів в інтернеті. Реклама починає працювати з перших хвилин розміщення і відразу приносить матеріальний прибуток.
Товар показується при введенні запиту користувачем в пошукових системах. Тому відмінною рисою вважається ненав’язливість.
Послуги з контекстної реклами Google AdWords
Застосування Google AdWords дозволяє залучити велику кількість нових покупців, оскільки Google є найпопулярнішою і найвідомішою пошуковою системою. Google AdWords має свої переваги:
- · мовний таргетинг – самостійний вибір мови для тексту;
- · географічний таргетинг – текст буде вискакувати в тому регіоні, в якому вам потрібно;
- · таргетинг за необхідним пристроєм – показ можливий на будь-якому пристрої: ноутбук, комп’ютер, планшет, мобільний телефон.
Послуга контекстної реклами дозволяє самостійно вибирати необхідну аудиторію в залежності від виду рекламованого продукту.
Основні етапи роботи в послугах контекстної реклами
Робота компанії включає в себе кілька етапів:
- 1. Аналіз бізнесу, який буде рекламуватися і вибір ефективної стратегії. На цьому етапі визначаються цілі та узгоджуються ключові показники ефективності (KPI).
- 2. Вибір інструментів і настройка аналітики. Перевірка і настройка лічильників Яндекс і Гугл, установка колл-трекінгу.
- 3. Формування рекламного оголошення. Збір ключових слів і запитів. Весь список обов’язково узгоджується з замовником. Оголошення складається під кожне ключове слово.
- 4. Розробка структури. Підготовка кампанії і її завантаження в особистий кабінет.
- 5. Запуск рекламної кампанії. Після всіх налаштувань параметрів, оформлення візиток, посилань, кампанія відправляється на модерацію.
- 6. Коригування і аналіз. У перші місяці роботи, щотижня аналізуються пошукові ключові запити і виявляються їх мінуси. Далі, аналіз проводиться 1-2 рази на місяць.
- 7. Постійне поліпшення. Щотижня, фахівці з аналітики аналізують і в разі потреби коригують оголошення.
В кінці кожного місяця надаються звіти про досягнуті цілі і розподіл матеріальних засобів. Також з замовником обов’язково узгоджується подальший план дій на наступні 30 днів.
Вартість послуг контекстної реклами – основні переваги, до яких відносяться:
- · фактична оплата тільки під час переходу на сайт;
- · настройка часу показу, географії;
- · постійна аналітика ефективності та ключових запитів;
- · швидка віддача вкладених коштів;
- · залучення нових потенційних покупців в перші дні роботи;
- · показ товарних позицій лише зацікавленим користувачам.
Якщо ви хочете замовити рекламування товару, то вартість розраховується для кожного замовника в індивідуальному порядку.
При виборі інструментів і майданчиків, фахівці з аналітики суворо орієнтуються на вид бізнесу і аудиторію.
Чому вигідно замовити послуги контекстної реклами?
Існують кілька причин рекламувати бізнес в інтернеті:
- 1. Тільки необхідна цільова аудиторія.
- 2. Охоплення великої кількості потенційних покупців. Практично всі люди використовують інтернет.
- 3. Точний таргетинг – показ за інтересами і регіонами.
- 4. Швидка віддача. Відразу по розміщенню, ви починаєте повертати вкладені кошти.
Замовляйте рекламування продуктів, і швидко і ефективно просувайте свій бізнес в мережі інтернет.