Верстка сайтів
Ціна від 1800 грн.
Верстка сайтів
Термін до 3 днів
Що дає сайту внутрішній сео-аудит?
  • Виявлення технічних проблем
  • Розуміння причин складнощів в роботі сайту
  • Аналіз причин падіння конверсії
  • Вивчення передбачуваних підстав зменшення трафіку
  • Можливість оцінити ефективність оптимізації ресурсу
  • Поліпшення позиції ресурсу у видачі пошукової системи
  • Стабільне поліпшення органічного трафіку
  • Отримання підстав для прийняття рішень про подальші вдосконалення функціоналу та коду
  • Вивчення потреб аудиторії і її розширення
Внутрішній SEO-аудит сайту:
  • Дозволяє отримати додатковий сегмент покупців
  • Отримати пріоритет перед конкурентами
  • Зробити сайт привабливішим і ефективнішим для користувача і пошукових систем
  • Допоможе заощадити бюджет на оптимізацію
  • У найкоротший термін отримати статус лідера в пошуковій видачі

    Внутрішній SEO-аудит включає в себе:
    • Визначення дубльованих сторінок
    • Структурування правильної карти сайту
    • Коригування програмного коду
    • Удосконалення сніпетів з точки зору привабливості для відвідувача
    • Посилити швидкість завантаження сторінок
    • Посилити швидкість індексації змінених і нових сторінок
    • Пошук дублів. Індексація
    • Зміст опису, title, metateg
      унікальність довжина
    • Перелінковка
      Зручність навігації Дієздатність внутрішніх посилань
    • URL параметри
      Входження ключових слів ЧПУ Довжина
    • Перевірка семантичного ядра
      Визначення неефективних запитів Знаходження ключових фраз
    • Тривалість завантаження сторінок
    • Текстовий контент
      Структурування Унікальність Щільність ключових слів Адекватність входження
    • Огляд помилок з Google Webmaster Tools
    Чому варто замовити внутрішній SEO аудит саме у WebFox?
    • Ви побачите миттєвий результат після виправлення виявлених вами помилок
    • Ми не завищуємо ціни, а лише просимо справедливу оплату за хороші послуги
    • Ми - висококваліфікована SEO-команда
    • Наші замовники діляться хорошими відгуками
    • Час - це цінність! Тому ми бережемо Ваш час
    • У будь-який час, ми раді надати свою допомогу

    Внутрішній seo аудит: ми знаємо відповіді на ваші питання

    Внутрішній аудит сайту – наріжний камінь його оптимізації та просування. Тільки детально вивчивши його структуру, можна зрозуміти які дії необхідно зробити для розкрутки веб-ресурсу.

    “Що робити?” – це перше, що наші клієнти запитують у SEO-фахівця, розповідаючи про проблеми зі своїм віртуальним магазином або веб порталом. Однак, відповісти на це питання неможливо, не розібравшись з тим, “хто винен” в ситуації, що склалася.
    Тому, починаючи “розбір польотів” ми в першу чергу шукаємо відповіді на наступні питання:

    • · Які технічні похибки допущені при верстці ресурсу?
    • · Що треба змінити, щоб підвищити трафік?
    • · Які проблеми заважають сайту зайняти місце в ТОП-10 пошукової системи?

    Трансформуючи отримані відповіді до завдань, можна чітко зрозуміти, над чим потрібно попрацювати, щоб на виході отримати той результат, який чекає клієнт.

    Внутрішній аудит сайту: аналіз, аналіз і ще раз аналіз

    Але для того, щоб скласти такий важливий список, потрібно провести складну аналітичну роботу.
    Аналіз внутрішньої оптимізації сайту включає в себе декількох етапів. І кожному з них слід приділити належну увагу.

    Для початку SEO-фахівець аналізує посилання. Під його приціл потрапляють абсолютно всі перелінковки, використані на ресурсі: вихідні посилання, посилальні донори, анкор, переходи із соціальних мереж. При цьому враховується не тільки якість лінків, але і розподіл посилальної маси, від якого безпосередньо залежить ранжування сайту.

    Далі аудит оптимізації сайту передбачає вивчення контенту. У нього входять:

    • · унікальність текстової та графічної інформації;
    • · обсяг статей на кожній сторінці;
    • · щільність ключових слів;
    • · дубляж контенту;
    • · перевірка індексації в пошуковій системі.

    Наступний етап процедури під назвою внутрішній seo аудит передбачає під собою розбір структури веб-сервісу. Під час його проведення вивчають вкладеність і наявність дубльованих сторінок, а також виявляють наявність битих посилань і аналізують розподіл ваги по структурі або коректність перелінковки.

    Після цього фахівці приступають до аналізу ключових слів: перевіряють ядро ​​запитів, цільові точки введення і визначають ефективність ключів з точки зору SEO.

    Завершує аналітичну частину аудиту аналіз коду ресурсу, при якому опрацьовуються помилки HTML, перевіряється швидкість завантаження і редіректи.

    Де замовити аудит внутрішньої оптимізації сайту?

    Як бачите, здійснити аналіз сайту, сео оптимізацію якого ви хочете провести для його подальшого просування, не так-то просто. Щоб зробити це якісно, ​​потрібні фахівці, які мають значний досвід в даній сфері. В іншому випадку ви ризикуєте отримати набір рекомендацій, які не мають під собою ніяких реальних підстав. А їх впровадження може внести в до цього відносно спокійну роботу вашого «дітища», замість поліпшення показників, тільки хаос і сум’яття.

    Чи можна провести цей захід самостійно? На жаль, правило “хочеш щось зробити добре – зроби це сам” тут не працює. Крім аналітичного складу розуму вам для цього знадобиться великий масив знань, освоєння яких займе чимало часу. А ще доступ до платних, і, до речі, зовсім недешевих інструментів і сервісів, які використовуються в роботі сео фахівця. Також враховуйте, що аналіз сео оптимізації сайту – процедура практично безперервна. Адже її алгоритми і напрямки змінюються чи не щодня.

    Витрати часу і грошей в даному випадку будуть незрівнянно більше, ніж оплата праці команди професіоналів, на рахунку яких десятки, а то і сотні успішно виконаних подібних процедур.

    Замовивши внутрішній аудит сайту в веб-студії WebFox ви отримаєте:

    • · вичерпний звіт за всіма статистичними даними;
    • · виявлення повного списку помилок, які роблять негативний вплив на його роботу, а також причин їх появи;
    • · усунення неефективних витрат на оптимізацію сайту;
    • · рекомендації щодо поліпшення трафіку і конверсії.

    Це дозволить вам розробити ефективну маркетингову стратегію для подальшого просування сайту. А значить, ваш ресурс стане привабливішим як для клієнта, так і для пошукових систем. І відповідно ви отримаєте впізнаваний бренд, стабільне зростання продажів і високий прибуток.