
Внутрішній SEO-аудит сайту


- Виявлення технічних проблем
- Розуміння причин складнощів в роботі сайту
- Аналіз причин падіння конверсії
- Вивчення передбачуваних підстав зменшення трафіку
- Можливість оцінити ефективність оптимізації ресурсу
- Поліпшення позиції ресурсу у видачі пошукової системи
- Стабільне поліпшення органічного трафіку
- Отримання підстав для прийняття рішень про подальші вдосконалення функціоналу та коду
- Вивчення потреб аудиторії і її розширення
- Дозволяє отримати додатковий сегмент покупців
- Отримати пріоритет перед конкурентами
- Зробити сайт привабливішим і ефективнішим для користувача і пошукових систем
- Допоможе заощадити бюджет на оптимізацію
- У найкоротший термін отримати статус лідера в пошуковій видачі
- Визначення
дубльованих
сторінок - Структурування
правильної
карти сайту - Коригування
програмного коду
- Удосконалення
сніпетів з точки зору
привабливості
для відвідувача - Посилити швидкість
завантаження
сторінок - Посилити швидкість
індексації змінених
і нових сторінок
- Пошук дублів. Індексація
Устранение дублирующего контента.
Формирование файла robots.txt.
Формирование статических и ЧПУ URL.
Оптимизация страниц пагинации.
Анализ внутренней ссылочной структуры сайта.
Организация перелинковки внутри сайта.
Проверка различных типов страниц на индексацию в поисковых системах.
Анализ внешних ссылок, расположенных на сайте.
Анализ использования JavaScript, Flash.
Формирование XML-карты сайта.
Формирование HTML-карты сайта.
Оптимизация страницы 404 ошибки.
Оптимизация CSS и JavaScript.
Проверка стабильности сайта при высоких нагрузках.
Анализ хостинга.
Анализ доступности целевых страниц сайта для поисковых систем. - Зміст опису, title, metateg
унікальність
довжина - Перелінковка
Зручність навігації
Дієздатність внутрішніх посилань - URL параметри
Входження ключових слів
ЧПУ
Довжина - Перевірка семантичного ядра
Визначення неефективних запитів
Знаходження ключових фраз - Тривалість завантаження сторінок
- Текстовий контент
Структурування
Унікальність
Щільність ключових слів
Адекватність входження - Огляд помилок з Google Webmaster Tools
- Ви побачите миттєвий результат після виправлення виявлених вами помилок
- Ми не завищуємо ціни, а лише просимо справедливу оплату за хороші послуги
- Ми - висококваліфікована SEO-команда
- Наші замовники діляться хорошими відгуками
- Час - це цінність! Тому ми бережемо Ваш час
- У будь-який час, ми раді надати свою допомогу
Внутрішній seo аудит: ми знаємо відповіді на ваші питання
Внутрішній аудит сайту – наріжний камінь його оптимізації та просування. Тільки детально вивчивши його структуру, можна зрозуміти які дії необхідно зробити для розкрутки веб-ресурсу.
“Що робити?” – це перше, що наші клієнти запитують у SEO-фахівця, розповідаючи про проблеми зі своїм віртуальним магазином або веб порталом. Однак, відповісти на це питання неможливо, не розібравшись з тим, “хто винен” в ситуації, що склалася.
Тому, починаючи “розбір польотів” ми в першу чергу шукаємо відповіді на наступні питання:
- · Які технічні похибки допущені при верстці ресурсу?
- · Що треба змінити, щоб підвищити трафік?
- · Які проблеми заважають сайту зайняти місце в ТОП-10 пошукової системи?
Трансформуючи отримані відповіді до завдань, можна чітко зрозуміти, над чим потрібно попрацювати, щоб на виході отримати той результат, який чекає клієнт.
Внутрішній аудит сайту: аналіз, аналіз і ще раз аналіз
Але для того, щоб скласти такий важливий список, потрібно провести складну аналітичну роботу.
Аналіз внутрішньої оптимізації сайту включає в себе декількох етапів. І кожному з них слід приділити належну увагу.
Для початку SEO-фахівець аналізує посилання. Під його приціл потрапляють абсолютно всі перелінковки, використані на ресурсі: вихідні посилання, посилальні донори, анкор, переходи із соціальних мереж. При цьому враховується не тільки якість лінків, але і розподіл посилальної маси, від якого безпосередньо залежить ранжування сайту.
Далі аудит оптимізації сайту передбачає вивчення контенту. У нього входять:
- · унікальність текстової та графічної інформації;
- · обсяг статей на кожній сторінці;
- · щільність ключових слів;
- · дубляж контенту;
- · перевірка індексації в пошуковій системі.
Наступний етап процедури під назвою внутрішній seo аудит передбачає під собою розбір структури веб-сервісу. Під час його проведення вивчають вкладеність і наявність дубльованих сторінок, а також виявляють наявність битих посилань і аналізують розподіл ваги по структурі або коректність перелінковки.
Після цього фахівці приступають до аналізу ключових слів: перевіряють ядро запитів, цільові точки введення і визначають ефективність ключів з точки зору SEO.
Завершує аналітичну частину аудиту аналіз коду ресурсу, при якому опрацьовуються помилки HTML, перевіряється швидкість завантаження і редіректи.
Де замовити аудит внутрішньої оптимізації сайту?
Як бачите, здійснити аналіз сайту, сео оптимізацію якого ви хочете провести для його подальшого просування, не так-то просто. Щоб зробити це якісно, потрібні фахівці, які мають значний досвід в даній сфері. В іншому випадку ви ризикуєте отримати набір рекомендацій, які не мають під собою ніяких реальних підстав. А їх впровадження може внести в до цього відносно спокійну роботу вашого «дітища», замість поліпшення показників, тільки хаос і сум’яття.
Чи можна провести цей захід самостійно? На жаль, правило “хочеш щось зробити добре – зроби це сам” тут не працює. Крім аналітичного складу розуму вам для цього знадобиться великий масив знань, освоєння яких займе чимало часу. А ще доступ до платних, і, до речі, зовсім недешевих інструментів і сервісів, які використовуються в роботі сео фахівця. Також враховуйте, що аналіз сео оптимізації сайту – процедура практично безперервна. Адже її алгоритми і напрямки змінюються чи не щодня.
Витрати часу і грошей в даному випадку будуть незрівнянно більше, ніж оплата праці команди професіоналів, на рахунку яких десятки, а то і сотні успішно виконаних подібних процедур.
Замовивши внутрішній аудит сайту в веб-студії WebFox ви отримаєте:
- · вичерпний звіт за всіма статистичними даними;
- · виявлення повного списку помилок, які роблять негативний вплив на його роботу, а також причин їх появи;
- · усунення неефективних витрат на оптимізацію сайту;
- · рекомендації щодо поліпшення трафіку і конверсії.
Це дозволить вам розробити ефективну маркетингову стратегію для подальшого просування сайту. А значить, ваш ресурс стане привабливішим як для клієнта, так і для пошукових систем. І відповідно ви отримаєте впізнаваний бренд, стабільне зростання продажів і високий прибуток.