Ціна від 8000 грн.
Термін до 10 днів
ПакетиLanding page
  • Дизайн
  • Лого компанії
  • Мовні версії сайту
  • Адаптивність сайту під моб. присторої
  • Домен
  • Хостинг
  • Іконка favicon
  • Кнопки соціальних мереж
  • Форма зворотнього зв'язку
  • Слайд-шоу
  • Фотогалерея/Відеогалерея
  • Замовити дзвінок
  • Створення корпоративної пошти
  • Підключення статистики Google
  • Підключення статистики Яндекс
  • Розміщення в Google мапах
  • Підключення онлайн-помічника
  • Базова СЕО оптимізація сайту
  • Підтримка сайту
Додаткові знижки
  • СЕО просування
  • Контекстна реклама
  • Копірайт для сайту
  • СММ просування
  • Аналіз конкурентів
Від5000
  • Шаблонний
  • 1 варіант
  • 5 днів
Додаткові знижки
Замовити
Від8000
  • Індивідуальний
  • 3 варіанти
  • 1 рік
  • 1 рік
  • 30 днів
Додаткові знижки
  • 5 %
  • 3 %
  • 5 %
  • 5 %
  • 5 %
Замовити
Від15000
  • Індивідуальний
  • 5 варіантів
  • 1 рік
  • 2 роки
  • 6 місяців
Додаткові знижки
  • 10 %
  • 5 %
  • 7 %
  • 10 %
  • 15 %
Замовити
Портфоліо
Landing Page відкриває можливості для:
  • Отримання нової аудиторії - майбутніх клієнтів
  • Надання Ваших послуг в Інтернеті
  • Отримання нових угод і замовлень
  • Безперебійного потоку клієнтів
  • Швидкого налагодження онлайн бізнесу
  • Недорогого створення додаткового інструменту продажів
  • Розкрутки нового продукту або послуг Вашої компанії
  • Отримання контактів користувача, формування списку контрагентів
  • Для підвищення конверсії Вашого сайту
  • Для отримання основного результату - динамічних продажів
Замовити Landing page у будь-якому місті!

Замовлення лендінг пейдж в студії WebFox

Лендінг пейдж – цільова сторінка, на якій опиняється користувач через рекламу або пошукову видачу. Вона створюється з конкретною метою і добре підвищує продажі. Наша команда розробляє успішні сайти для різних категорій бізнесу.

Що таке лендінг пейдж: замовити чи ні

Як зазначалося на початку статті, на сторінку лендінгу людина може потрапити завдяки рекламі. Наприклад, користувач бачить оголошення «Найдешевші тури на Шрі-Ланку». Інтригуючий заголовок привертає увагу, і людина клацає по посиланню, опиняючись на лендінг пейдж. Далі відвідувач читає напис «Залиште свій номер і ми розповімо вам про найвигідніші тури». Людина вводить дані в спеціальну графу і чекає зворотного дзвінка.

Візьмемо інший приклад: людині висвітилася реклама «Найсмачніші суші в Дніпрі» (місто може бути будь-яким, в залежності від локації клієнта). Користувач переходить за посиланням, потрапляє на лендінг пейдж і натискає кнопку «Замовити».

Виходить, що у кожного лендінгу своя мета. Перший сайт був створений, щоб отримати контактні дані потенційного клієнта, а другий спонукав до замовлення суші. Взагалі лендінг може спонукати людину:

  • · замовити зворотний дзвінок;
  • · записатися на вебінар;
  • · купити товар;
  • · залишити заявку на послугу;
  • · підписатися на розсилку;
  • · завантажити електронну книгу.

Звичайні сайти є багатоцільовими. На стандартному ресурсі можна переглянути каталог товарів, прочитати історію компанії, форум і блог. Створення Landing page має вузько направлений характер і закликає до одного з перерахованих вище дій.

Отже, лендінг – як правило односторінковий веб-ресурс, що спонукає до конкретних цільових дій. Найчастіше люди потрапляють на дані сайти через рекламу. Якщо ви хочете підвищити конверсію і отримати приплив потрібної аудиторії, landing стане придатним інструментом.

Замовлення лендінг пейдж: переваги

Отже, плюси Landing – це:

  • · хороша конверсія – сторінка розрахована на цільову аудиторію, зацікавлену в конкретному оффері (комерційній пропозиції). Користувачів, які опинилися на сайті, не потрібно довго умовляти, адже вони вже бачили рекламу і перейшли з певною метою. Односторінковий ресурс прекрасно працює, якщо продукт потребує просування;
  • · простота – розробка і запуск ресурсу не займають багато часу;
  • · швидкість завантаження – створення Landing pages не має на увазі великої кількості елементів, тому швидко завантажується при будь-якому інтернеті;
  • легкість правок – якщо необхідно скоригувати інформацію, не обов’язково звертатися до виконавця. Власник сайту цілком зможе внести нові відомості самостійно.

В цілому Landing викликає довіру у користувачів. Фрази в рекламі і на самому сайті приблизно однакові, тому людина бачить, що ніякого підступу немає і потрапив він за потрібною адресою.

Замовити створення Landing page: як ми працюємо

Команда WebFox знає, як за допомогою лендінгу збільшити конверсію. При розробці цільової сторінки ми керуємося такими принципами:

  1. 1. Коротко і по суті – чим більше різних дій можна зробити на сайті, тим нижче його конверсія. Чому? Якщо ресурс рясніє безліччю заголовків, відео, кнопок і офферів, увага користувачів розсіюється. Люди не розуміють, яка конкретно дія від них вимагається. Чим менше на сайті відволікань, тим краще конверсія. Визначившись з метою, ми публікуємо саму суть – влучні і ємні пропозиції, що закликають до потрібного рішення.
  2. 2. Одна дія – даний принцип пов’язаний з попереднім. Створення лендінг пейдж має на увазі один чіткий заклик до дії. Сенс в тому, щоб колірна гамма, ілюстрації і текст наштовхували на одне й те саме. Абсолютно все на сторінці повинно висловлювати єдиний посил. Ми чітко формулюємо думку, завдяки чому користувач бачить найголовніше і виконує необхідну дію.
  3. 3. Влучні тексти – наші статті захоплюють з перших секунд. Ми пишемо про те, що хвилює цільову аудиторію і пропонуємо користувачам рішення їх проблеми. Розпливчасті нудні тексти геть позбавляють Landing сенсу, але це не про студію WebFox. Наші копірайтери потрапляють у ціль, збільшуючи конверсію.
  4. 4. Мінімум навігації – ми не використовуємо меню, якщо воно збиває з пантелику і відволікає від потрібної цільової дії. Відповідно до одного з досліджень, конверсія ресурсу збільшилася на 28% тільки завдяки відсутності навігації.

Створення лендінг пейдж: види посадкових сторінок і способи їх просування

Наша команда розробляє всі типи посадкових сторінок:

  1. 1. Click-through Page – найпростіший вид ресурсу, на якому потрібна дія відбувається буквально в один клік. На сайті коротко описуються найвиграшніші сторони продукту, а також дається ясне керівництво з використання. Даний тип ресурсів виключає наявність лід-форми, тому кнопка СТА (заклик до дії) – єдиний шанс відгукнутися на оффер тут і зараз.
  2. 2. Lead-capture Page (захоплення лідів) – створюється з метою збору контактних даних користувачів (електронні адреси, телефони). Оформлення продумується таким чином, щоб форма з графою для e-mail була на виду і привертала увагу. На сторінці описуються найсильніші сторони продукту, які спонукають людину натиснути кнопку СТА.
  3. 3. Squeeze Page – на подібних ресурсах людина залишає адресу пошти, щоб отримати доступ до певних матеріалів. На ділі це виглядає так: ми залишаємо свій e-mail, після чого можемо подивитися цікавий для нас курс або видеоурок. Контент повинен бути яскравим і легким для сприйняття. Текст пишеться зрозумілим великим шрифтом і ділиться на міні-блоки.
  4. 4. Продаючі – основною метою таких сторінок є продаж конкретного товару. Даний тип landing може бути коротким і довгим. Короткий варіант використовують у разі, коли людина усвідомлює цінність продукту з перших секунд і йому не потрібно довго наважуватися на покупку. Довгі посадочні сторінки дають вичерпну інформацію щодо цінності і вартості товару. Після прочитання у людини не залишається ніяких сумнівів з приводу важливості продукту.

Просувати цільові сторінки можна за допомогою:

  • · SEO-оптимізації;
  • · контекстної реклами;
  • · тізерної реклами;
  • · через соціальні мережі;
  • · e-mail-розсилки.

Лендінг пейдж ціна: що входить у вартість

Ми пропонуємо три тарифи різної вартості на ваш вибір. Незалежно від пакету, замовлення буде виконано якісно і в обумовлений термін. Наша команда створить для вас посадкову сторінку з цікавим дизайном, влучними текстами і чітким посилом. Ми не використовуємо те, що може відволікати користувача, завдяки чому забезпечується висока конверсія.

Фахівці веб-студії роблять все, щоб проект був успішним:

  • · контекстна реклама;
  • · СЕО- і SMM-просування;
  • · аналіз конкурентів;
  • · адаптивний дизайн;
  • · робота за принципом «Одна мета для сторінки».

Landing – відмінний інструмент для отримання вашої цільової аудиторії. Замовивши посадкову сторінку у нас, ви отримуєте:

  • · хорошу конверсію;
  • · приплив нових клієнтів;
  • · збільшення продажів;
  • · швидку розкрутку нового продукту / послуги.

Хочете, щоб дохід був стабільним, а вкладення мінімальними? Довіртеся нашій команді і ми створимо лендінг, який підходить вашому бізнесу!